Cultofluna Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Leste på db.no at en britisk skuespiller har kjøpt en eigendom i den virituelle verdenen i det svenske online spillet Project Entropia Er det noen her på forumet som spiller dette? Har nettopp mekka meg account og skal begynne å spille når jeg kommer hjem fra jobb Det står også at det er muligheter for å tjene seg ekte penger i spillet ved hjelp av kjøp og salg, kjøpe opp eigendommer å leie ut leiligheter, hunting osv.. Er dette enkelt? Gleder meg som en hest til å komme hjem å sjekke det ut nå Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Høres veldig interessant ut Hva koster det i månden å spille det? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Er dette enkelt? 5055840[/snapback] There aint no such thing as a free lunch. Ville aldri falle meg inn å tro at du vil tjene store penger ved å være en casual gamer. Artikkelen som det stod om igår om han som kjøpte tomt til 600 000 kr har jo planer for det området. Han investerer penger for å skape penger. Og jeg er 100% sikker på at han betaler noen gamere for å gjøre det for han. Du kan sikkert tjene noen få kroner her og der som casual gamer, men bare nok til å vedlikeholde din egen karakter. Penger så du kan ta ut å bruke i ditt daglige liv...så tror jeg du må investere VELDIG mye tid i spillet....og da er spm om du synes det er verdt det. AKIRA Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det koster ingen ting å laste ned spillet og spille det, men for å få kommet seg i gang (Kjøpt våpen, armor osv) så må man legge penger til charactern din, man velger selv hvor mye , 10$ går fint. Jeg har selv penger i det, men spiller ikke lenger da=) Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nå har jeg skrevet en masse og redigert fler ganger.. men kanskje det er best å bare si: Prøv selv og gjør deg opp en mening på egen hånd. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Leste litt på et av forumene for spillet. Fikk intrykk av at du må være villig til å invistere en del for å klare å tjene noe særlig på spillet. Dvs. både penger og masse tid. Du vil nok aldri klare å tjene like mye per time i dette spillet som i real life. Ifølge forumfolka der så var det type 3-4 stykk som levde av spillet. Det er derimot en god del som spiller på høyt nivå med masse dyrt gear som nesten ikke har brukt penger på spillet, gratis morro er vel ikke å forakte? Edit: Altså break even) Du kan selvfølgelig ha kjempeflaks og få en drop verdt noen tusen, men det kan jo også hende at du vinner i lotto. Endret 25. oktober 2005 av cremaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå