Keiseren av Grønland Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg sitter her med den første utgaven av winxp. Og har knall pc, men systemprosessene til windows tar jo alltid så himla mye kapasitet, hvorfor det !!? Noen som har den nye 64 bit versjonen av det, som kanskje kan si meg om det er mer egnet for en ny moderne high end pc? Det er jo rett og slett ikke logisk at den skal bruke så mye. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) tja.. windows har jo alltid brukt mye ressurser. For det andre så er det et problem jeg ser som hovedutfordringen til å gå over til 64bit OS ( selv om jeg har 64bit cpu(er)). Og det er driverne. Så sjekk at alle driverne du skal bruke er av typen 64 bit og at du har dem. litt dritt og plutselig merke at f. eks diskkontrolleren ikke har en 64bit driver. ( jeg går ut i fra at du også har en 64 bit cpu )(?) For det andre er vel også dette feil sted å poste. skulle vel ha ligget her: Programware --> Windows Endret 25. oktober 2005 av Breiker Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 hvordan sjekker jeg at hver eneste driver jeg bruker har det? Blir jo en haug med drivere da Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 er bare snakk om drivere til de viktigste komponentene. skjermkort, nic osv. bare å gå på produsentens hjemmeside det Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Flyttes fra cpu til windows Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 hva hvis for eksempel drivere til en komponent ikke er 64 bit, da vil jo den ikke funke? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 det skulle vel det. 64bit os krever 32bit drivere. ( 16 skal visstnok IKKE fungere ) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Finnes det en norsk versjon av Windows XP 64bit? (Eller inneholder den engelske versjonen norsk?) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 skeptisk til alt dette, kanskje jeg bare skal vente til vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå