s1lVa Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei ettersom jeg et veldig fan av battlefield 2, og spiller det på min bærbare som har bluetooth så leter jeg etter en bluetooth mic som ligner de som kommer til mobilene, men virker dette til pc? litt kjedelig med mange komplikasjoner desutten, er det best å bruke bloutooth softwaren til dell, eller finnes det bedre? takker for svar Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Du kan fint bruke håndfri-enhetene som er til mobil. Da du skal bruke de mot PC vil eg anbefale logitech eller jabra. Ellers er nok programvaren fra Dell rimelig lik alle, og de fleste bruker noe som heter widcom driver. Så det er nok like greit å beholde den du har. Lenke til kommentar
s1lVa Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 skal bruke det til spill da, så det må bare være mic... siden jeg har 5.1 lyd, vil dette virke? når jeg ser det for meg ser jeg bare masse problemer med ting som ikke virker sammen :S Lenke til kommentar
qwert Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 skal bruke det til spill da, så det må bare være mic... siden jeg har 5.1 lydHvilket BT-modul har du? Dell leverer så vidt jeg vet Widcomm-basert BT-stack til TrueMobile 300, men Toshiba til 350. Det du beskriver er uproblematisk med Widcomm-drivere i alle fall. Har ikke prøvd med Toshiba. BT-enheten på PC skal da, hvis den støtter de nødvendige profilene, bli gjenkjent som en egen lydenhet i Windows (som selvsagt bare virker når det er koblet til noe som kan spille av eller motta lyd.) Det skal bare være å parre BT headsettet med PC og deretter velge BT-enheten som foretrukket enhet for innspilling av lyd i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
skol Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei, den Widcomm baserte BT-stacken til Truemobile 300 fungerer med Truemobile 350 også. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Sitter her med BT-heatset og det er ingen problemer. Velger selv hva slags lydkilde du skal bruke som mic, vanlig driver eller BT. Eneste lille problemet jeg har hatt er ved bruk i spill å få definert lyden til spillet ut på høytalerne og snakking ut i øretelefonene. Men funker fett å få snakking ut på høytalerne sammen med vanlig lyd og mic i BT headsettet....hvis du skjønner Endret 26. oktober 2005 av Tydeus Lenke til kommentar
s1lVa Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 aha, men kan noen vise meg hvilken modell jeg burde ha? av hvilket merke? helst noe som ligner disse bluetooth micene til mobiler... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hvilken som helst, egentlig så lenge den støtter headset-profilen. Det er ingen forskjell på BT-headset til PC og mobiler, bortsett fra evt. utforming. Har sett headset uten mikrofon, men ikke BT-mikrofoner alene, så kjøp etter hva som passer lommeboken og funskjonskrav best. Hvis du skal bruke den til spilling er kanskje bærekomfort over lengere tid viktig (mange av de billigste er ikke særlig behagelige). Evt. så har noen av dem mulighet for å kunne klipses fast til klær (enten med en trådet ørepropp eller bare for oppbevaring bår man ikke snakker i det) og siden du ikke trenger mottagerdelen kan det hende at mikrofonen fungerer akseptabelt selv om settet henger i skjorten og ikke på øret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå