appelsinbrus Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Den kobler ut i et sett, helt utrolig irriterende. Må ta ut pluggen og sette den inn igjen forat den skal funke. Hvorfor skjer dette og hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Kan hende dte er noe galt med pluggen. Om dette er tilfelle får du nok ny på garantien. Endret 25. oktober 2005 av Optimuz Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Nei er nok ikke pluggen, du.. Og har sett at flere har hatt problemer med lignende.. Kan aldri tenke meg at det er pluggen der er noe feil med på samtlige av de... Lenke til kommentar
UAM Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Det er en kjennsgjerning at hele denne produktpakka har en råtten kvalitet. Mange har erklært den som den ultimate, men den har såpass mange mangler og feil at man skulle krevd pengene tilbake. Det er helt riktig som trådstarter nevner at denne musa ikke alltid henger med under oppstart av Windows og kan også under uvisse omstendigheter falle ut under bruk. En ting til, driveren er pill råtten. Nei, holde seg til anerkjente produsenter. Og som jeg tidligere har nevnt, denne musa er tilpasset barnehender. Ps! Jeg liker ikke å se tråder stikke ut av noen mus. Musa bør være trådløs før jeg koser med den. Endret 25. oktober 2005 av UAM Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Hehe stikk motsatt av meg det, MÅ ha ledning på musa... Men musa funker faktisk utrolig bra når den funker og den har aldri falt ut under bruk. Er bare når windows har starta den kan være litt føkkd av og til. Men irriterende er det da jammen. Ja driveren suger. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) razerzone.com Q. Sometimes my Razer mouse does not work at startup after a cold start? A. Make sure your ports are not going into hibernation mode. Check the following: - Right click on the My Computer icon and choose Properties. - Click on the Hardware tab. - Click the Device Manager button. - Click on the + sign next to Universal Serial Bus Controllers. - Right click on any Root Hub and choose Properties. - Click the Power Management tab and make sure there is NO CHECK in "Allow computer to turn off this device to save power" - Click the OK button and do this for each Root Hub. - Next, click on Start and Control Panel. - Double click on Power Options. - Click the Hibernation Tab and uncheck Enable hibernate support. Endret 25. oktober 2005 av gaardern Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Ok tnx. Funka ikke da men takk for svar i allefall. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hvis jeg ikke bruker musen på en stund, kan den finne på å ikke starte ved neste oppstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå