wotg Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Ok nå er det like før jeg trykker på bestill knappen... Dette er hva jeg har valgt ut: Asus A8N-SLI premium AMD A64x2 3800+ POW 7800GT Geil value 2048mb D-Link DWL-G520M WD raptor 74Gb som OS disk Maxtor diamondmax 10 300gb Plextor PX716SA Mist 500W Lian-Li PC-V1000B Zalman CNPS9500Led Det skal være en førjulspresang og jeg vil at hun skal ha en skikkelig pc. dette oppsettet må da holde en liten stund. lurer litt på om jeg skal kjøpe med et lydkort også? eller er det som er på hovedkortet godt nok? har også lagt med en D-link DGL-4300 router, er det en bra router? Pcen skal brukes til spill og grafisk. Endret 25. oktober 2005 av wotg Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Fy fa#n, skulle ønske jeg var dama di.... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 spørs ang. lydkort, i den prisklassen du ligger i, så hadde kanskje dedikert lydkort vært noe, men det kommer jo også an på om hun trenger det, gjør hun det? kommer den til å bli brukt til spilling eller lytting? hvis den ikke kommer til å bli brukt til noen av delene i noen særlig grad, så trenger du ikke dedikert lydkort, selv om det kan virke som om det skal bli en spillemaskin, og da liker noen å ha lydkort til å avlaste cpu... dette er som sat noe du får vurdere selv, jeg har iallefall gitt deg noen pekepinner Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ingenting å utsette på det der. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 jeg tror jeg venter med lydkortet til x-fi kortene blir litt rimeligere Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 ok, fint du har bestemt deg Lenke til kommentar
TAS Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kommer litt ann på hva hun skal bruke pc`n til.Har selv X-fi elite pro,var stor forskjell på spill og musikk opplevelsen. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 har også lagt med en D-link DGL-4300 router, er det en bra router? Ja, den er meget bra! Lenke til kommentar
jamboesh Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 min kone spør hvis du vil ha en elskerinne til jul hun har også lust på en sån... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har du bildet av dama, se om det er noe vits i å bla opp så mye dollars... :!: Greit oppsett Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 fy fela, for en pc å gi dama si. :drible: alt ser bra ut. om du vil ha extra lydkort så er vel fremdeles audigy zs et bra valg... Lenke til kommentar
BlackEagle Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Dette oppsettet er veldig likt det jeg har planer om å kjøpe. Men personlig synes jeg at kabinettet ikke ser så veldig lekkert ut, har mer sans for Lian-Li PC6070ASCAND eller Antec P180 Er det forresten noe vits i å bytte ut boxed-kjøleren på CPUen? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva er bruksområdet hennes? Vanskelig å si om den pcen er bra nok for henne eller ikke. Hvis hun skal bruke den semiprofft med feks CAD så ville jeg antageligvis valgt et annet skjermkort, hvis hun skal jobbe med lyd-/bilde-redigering så er ikke komponentene særlig optimale etc. Gi oss litt mer info om bruksområdet, så vi reelt kan gi info tilbake om pcen er noe for henne. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg elsker deg vet du kjære? Neida. Men i mine øyne så dette ut som et flott oppsett til en normal brukspc. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg elsker deg vet du kjære? Neida. Men i mine øyne så dette ut som et flott oppsett til en normal brukspc. 5057611[/snapback] til en normal brukspc?full du gutt?er jo noe av det aller kraftigste du for tak i jo-normal brukspc har da jammen ikke slike specs, så det er et meget nice oppsett det derre damen din for vertfall Lenke til kommentar
wotg Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Nei det er ikke så avansert grafisk arbeid hun skal gjøre, bare litt photshop og illustrator på hobbybasis. Av spill så spiller hun sims2, WoW og litt forskejllig annet. Kanskje litt overkill med 7800GT, men det er ikke så mye som skiller f.eks 7800GT og 6800GT og ytelsen på 7800GT er jo langt bedre. jeg kommer også til å instalere farcry, BF2, CSS osv. sånn at jeg kan bruke maskina til å spille i nettverk hvis jeg har kompiser på besøk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 ah da er det jo bare å shoppe da. personlig hadde jeg gått for en annen kasse, men hver sin smak Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 jeg kommer også til å instalere farcry, BF2, CSS osv. sånn at jeg kan bruke maskina til å spille i nettverk hvis jeg har kompiser på besøk 5059579[/snapback] Hehe, så egentlig er det snakk om en førjulsgave til deg selv, med navnet på dama di på Bra noen har skjønt det Ellers kan jeg jo annbefale sydentur for deg og dama i 2 uker på flott hotell. Har penger til det for den maskina der, pluss lommepenger, og tro meg, minnene fra den turen kommer til å være mye mer verdt når dama di slår opp og tar med seg datan når ho flytter.. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva er bruksområdet hennes? Vanskelig å si om den pcen er bra nok for henne eller ikke. Hvis hun skal bruke den semiprofft med feks CAD så ville jeg antageligvis valgt et annet skjermkort, hvis hun skal jobbe med lyd-/bilde-redigering så er ikke komponentene særlig optimale etc. Gi oss litt mer info om bruksområdet, så vi reelt kan gi info tilbake om pcen er noe for henne. 5057493[/snapback] Min uthevning Lenke til kommentar
wotg Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Har vært sammen i 10 år, så jeg tror ikke hun stikker med det første neida maskinen er til henne, men det er greit å ha en maskin til som har specs som er bra nok til å spille spill som BF2, sånn tilfelle jeg vil ha et mini lan party her hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå