Gå til innhold

Hva kan jeg forvente meg?

kongpoppe

Anbefalte innlegg

Sitter her ute i nordsjøen og gleder meg til å komme hjem. Kona har tatt i mot den nye pc'en(jobb-tilbud), og nå gleder jeg meg til å komme hjem å spille.

Den gamle pc'en er en P4 2,0, 512 ram, 6600gt. Den nye er P4 D830, 2 gb ram, 6800.

Hvor mye bedre kan jeg forvente at den nye er? ER jo klar over at det nye skjermkortet ikke er spesielt bra lenger, men vil jeg kunne spille f.eks F.E.A.R. på det? Og hvis ja, kun på low?

Spiller BF2 på den gamle, vil jeg merke stor forskjell der?

Regner med at jeg kommer til å bytte ut skjermkortet ganske snart, må bare spare noen kroner på den kontoen som kona ikke vet om. :whistle:

Dessuten så vil jeg høre om noen av der vet hvorfor det alltid spares inn på skjermkort på slike jobb-tilbud? Ganske irriterende. Kunne i hvertfall vært ett 6800 gt eller ultra synes jeg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

et vanlig 6800 kort er jo ikkje så alt for gale då. du vil nokke greie F.E.A.R på mer enn low på grafikk instillingene. Resten av PCen ser jo ikkje så alt for gale ut heller.

Men som du sier, et nytt skjermkort hadde gjort susen.

Det med at PCer du fr gjennom jobben ofte sparer seg inn på skjermkort, kan ofte være at dei ikkje tror PCen skal brukes til Spilling.

Er det AGP eller PCI-e hovedkort som er i den nye PCen?

er det 128mb eller er det 256?

EDIT: et lite tips til slutt. Emnetittelen var elendig.

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...