Fabben Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 I dag gikk jeg til skolen å hørte på musikk på poden, som hadde stått i hele natt og ladet seg opp. Kjøpte denne for noen mnd siden. Etter skolen ville den ikke skru seg på uansett hva jeg trykte på! Jeg har enda ikke fått den til å gi et signal ifra seg, jeg har prøvd å koble den til strømforsyningen, men ingenting skjer! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Koble til strøm og legg øret inntil iPoden. Er det ikke noe liv, kan den være død. Er det skurre- og pipelyder, er det en ødelagt harddisk. Hører du en lav summelyd, er harddisken sannsynligvis OK, og en resetting kan hjelpe. Det kan jo også hende at selve skjermen har kuttet ut. For å resette iPoden din holder du først inne menyknappen, for å så holde inne den midterste knappen, slik at disse er holdt inne sammen i 3-5-7 sekunder. Det kan også være at det er Play-knappen i stedet for den miderste, dette husker jeg ikke i øyeblikket. Hvis den så våkner til liv, med oppstartslogo (eple) osv, hadde jeg valgt å kjøre iPod Updater (apple.no) og gjenoppbygd iPoden, slik at alt blir slettet og lagt inn på nytt. Lykke til! Lenke til kommentar
Fabben Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Det kommer en lyd ifra den, men den vil ikke restartes eller gi tegn til liv på skjermen skal jeg sende den inn til apple da? må jeg beskrive hva som har skjedd i pakken jeg sender inn eller sender de et skjema? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Får du noen som helst kontakt med den via PC? Mulighet til å prøve på en Mac om PCen ikke registrerer i det hele tatt. Forsøk å resette mens den er koblet til PCen, og sjekk om iPod Updater finner denne, så du kan gjenoppbygge den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå