RoosterX Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Om du følger tråden glx-rider så høres det ut som du har akkurat det problemet vi forteller om her, nemlig router'en, test sett pc'en sitt nettverkskort direkte til bredbandsmodemet(eller hva du anvender), oppstår samme problem da er det ikke routeren, ellers er det det. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har router innebygget med modem.(NGT`s speedtouch) + at det er kobla på en zyxel router etterpå.. Feilen skjer selv om zyxel routeren står i eller ikke.. Det som er at internett fungerer likevel helt perfekt på den bærbare som bruker trådløst, og ikke i det hele tatt på den med azureus kjørende.. På grunn av det tenkte jeg det måtte være noe annet enn routeren.. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 uten å være sikker, så kan det hende at routeren begrenser antall koblinger per ip-adresse, da vil du ikke ha noe prob. med den bærbare Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 ja vet ikke helt.. jeg er ikke den råeste når det gjelder nettverk.. Men har funnet et annet problem og lurer på om de to kan henge sammen.. DL min hopper opp og ned,(veldig tydelig i netlimiter) så jeg har hastigheter mellom 400 og 0 på azureus i løpet av to minutter.. Lurer på om det rett og slett er NGT som leverer ustabilt eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå