cyclo Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har et lite forslag som jeg savner, og tror kunne vært nyttig for mange. Hadde vært kult om det ble implementert i neste versjon av forumet (når og om det kommer). Forslaget er som følger: Man kan krysse av "varsle meg" på alle tråder man vil. Dersom man selv har startet tråden, får man en mail straks noen svarer (slik situasjonen er i dag). For de trådene man ikke selv har startet bør følgende skje: To ganger om dagen får man en "digest". Rett og slett en mail med link til alle trådene det har vært aktivitet siden sist som man "abbonemerer" på. Dermed hindrer man altfor stor mail trafikk, i tillegg til at det blir lett å følge med på de trådene man ønsker. Hørtes dette ut som et bra forslag? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Fjernet unødvendig quote.-Y- Jeg støtter det forslaget, for det er noe jeg også kunne tenkt meg. Men problemet er vel å få det til å virke tilfredsstillende. Og det skaper vel ett ekstra trykk på serveren om den skulle generere en egen mail til alle som har ett eller flere "abonnementer". Men er det mulig, så hadde det vært fint å se dette. [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-24 06:17 ] Lenke til kommentar
en mann Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Og: Etter du er ferdig med å poste en melding, og du får se: Trykk her for å se din melding, kommer du til den siden du har postet i. Poster du meldinger på side #3, kommer du ikke der ved å trykke på HER knappen... du kommer til den første siden. Liten feil, men kan fixes? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå