Gå til innhold

Hodetelefoner m/ fjerkontroll for lydjustering

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde tenkt å kjøpe noen billige hodetelefoner med fjernkontroll ikludert i ledningen, så jeg slipper å gå rundt å vasse i ledniger..

Er litt dårlig lyd justering på "mp3 spilleren" min..

Kriterier:

Billig

Fjerkontroll ikludert (trenger kun lyd justering)

Kort ledning

God lyd og bass

Ikke mikrofon

Helst neckband

Noen forslag? :roll:

Endret av Heineoen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke huske å ha sett noen billige hodetelefoner (uten mic) med volumkontroll på ledningen.

Det finnes noen plugger som har det, f.eks. Sennheiser MX500 og Beyerdynamic DTX20. Vet ikke om det er slike du er ute etter.

AKG K27i har også volumkontroll, men den er kanskje ikke rimelig nok.

Mange headsett har slikt, men da får du også en mikrofon.

Ellers kan du jo kjøpe en separat volumkontroll som denne:

http://hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=10059

Så kan du bruke hvilken som helst hodetelefon.

Lenke til kommentar

Ja, la oss stole på alt PCWorld sier... ;-)

Alle hodetelefoner kan føre til hørselsskade, det er ikke noe spesielt med plugger. Spiller man for høyt over lang tid, og spesielt hvis det forvrenger, blir hørselen skadet. Det samme gjelder vanlige høyttalere.

Den Koss'en du linker til har jeg ikke hørt selv, men den lager helt sikkert lyd, for å si det sånn. Jeg er rimelig sikker på at Senn MX400 lager bedre lyd, dog. Men hvis du ikke vil ha plugger, er sikkert Koss'en grei nok (men ikke neckband, da). Bare husk at du får det du betaler for. ;-)

Endret av JensL
Lenke til kommentar

Fant ut at det blir alt for tungvint med slike type hodetellefoner som den koss cs6'en.., siden jeg må ta av å på meg lua mi..

Tror heller jeg går for den fjernkontrollen jeg.., selv om det var fryktelig dyr til å bare være en fjernkontroll..

(det finnes ikke steder der den er billigere da)?

Men et lite spørsmål, jeg har jo en fjernkontroll på et headsett fra før, er det enkelt å koble det av hodetelefonene og kjøpe inn en hun plugg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...