theDurkan Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Jeg har da et 5.1 suroundsystem på pcen min, og en PSP. Jeg lurer da på om jeg kan bruke en to-plugs minijack fra PSP-en til Line-In, for å så spille av lyden over suround. Jeg vet at det ikke blir noen suround-følelse hvor lyden varierer etter hvor tingene befinner seg på brettet, men det å ha heftig lyd i hele rommet. Kan hende jeg formulerte den dårlig, men kom ikke på noe bedre. Trenger jeg noen programmer, eller kan jeg bruke Windows sin lydkontroll til det? edit: Ser nå at denne kanskje er feilpostet. Passer vel bedre inn under Lydkort og Pc-høytalere. Kunne en moderator fikse dette? Endret 24. oktober 2005 av Mixel Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har testet å kjøre lyd fra dvd inn på line inn på mitt Audigy lydkort. Har 5.1 sett koblet til pcen. Du får lyd i alle høytalerene, men bare stereolyd. Pip her hvis noen har fått til noe mer... Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Er nok dessverre umulig å trylle et stereosignal om til surround... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Det var ikke planen. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har noen hørt on PL eller PLII eller Logic 7 eller Neo 6 ? Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det du da trenger er en hann jack - dobbel hunnjack, så kan du fra denne bruke jack - phonokabler for å koble til forsterkeren på surroundsettet ditt (evt jack her også om det ikke er phonoinnganger på den). Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Det du da trenger er en hann jack - dobbel hunnjack, så kan du fra denne bruke jack - phonokabler for å koble til forsterkeren på surroundsettet ditt (evt jack her også om det ikke er phonoinnganger på den). 5063889[/snapback] Eller bare gjøre det som Luske_Ludvig sa? Jeg fikk det da til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå