marcen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Jeg har kikket rundt, men finner NADA. Jeg/vi har følgende krav: - Den skal koste under 1200 kr. - Den skal se > ok ut. - Den skal ha 512MB minne eller mer. - Den skal ha display. - Den skal være en flash-spiller, ikke noen store greier. Ellers er alt åpent. Radio osv er ikke noe krav, ikke ogg heller. har prøvd å få henne over på f.eks. en iPod nano eller en Sony HD5, men hun er ganske sikker på at 1200 er maks. Takker for hjelp. Hilsen Marcus Endret 24. oktober 2005 av marcen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hva med en spiller fra Asono? Både Mica og AB600 kan være aktuelle der. De er av god kvalitet og Mica leverer veldig god lyd til å være en så liten spiller (smykke). Lenke til kommentar
marcen Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 De er dessverre også uaktuelle. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Tja, du har jo Creative sine da, de er greie nok de og man får jo ganske mye for pengene, man får vel f.eks. en 1gb Creative TX til ca. 900 kr. i butikk. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Kvinnfolk er ustabile. Hun skal ha en iPod Nano. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kvinnfolk er ustabile.Hun skal ha en iPod Nano. 5055147[/snapback] :!: Jaja, hun kan glede seg. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Syntes den er fæl å se se på... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Fanboys <3 Denne kunne jo vært noe hvis hun ikke hadde bestemt seg for Nano. Godt valg, forøvrig. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hun kan bare bestille bæreveske med en gang til den nanoen! Ipod nano får riper av at folk ser hard nok på den. Seriøst. Var jo masse folk i statene som hadde saksøkt apple pga det. Med god grunn og.. Lenke til kommentar
Janti Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har kikket rundt, men finner NADA.Jeg/vi har følgende krav: - Den skal koste under 1200 kr. - Den skal se > ok ut. - Den skal ha 512MB minne eller mer. - Den skal ha display. - Den skal være en flash-spiller, ikke noen store greier. Ellers er alt åpent. Radio osv er ikke noe krav, ikke ogg heller. har prøvd å få henne over på f.eks. en iPod nano eller en Sony HD5, men hun er ganske sikker på at 1200 er maks. Takker for hjelp. Hilsen Marcus 5054843[/snapback] Velg iallfall ikke iPod om du vil ha god lyd. Creative er også høyst variabelt. De beste MP3-spillerne jeg har hørt på, er av merket iRiver. Selv har jeg IFP799, men den er visst gått ut av produksjon. Se gjerne på noen flashbaserte iRiver-spillere, og skal lyden være god, bør hodetelefonene byttes ut, f.eks. med Koss PortaPro. Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå