B4stian Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ja, disse tre er ikke snarveier og den ene er papirkurven, hvordan får jeg de bort? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 delete kanskje 5054831[/snapback] Det går ikke, de er ikke snarveier. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 WIN-R desk.cpl desktop customize desktop Lenke til kommentar
somdene Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Prøv følgende: høyreklikk skrivebord -> Egenskaper -> Skrivebord -> Tilpass skrivebord... Kanskje du kan få fjernet de ved å kjøre veiviser for 'Rydd skrivebord nå'. Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Installer tweakUI fra microsoft. http://download.microsoft.com/download/f/c...wertoySetup.exe Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 PowerToys til XP. TweakUI? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hva med: Høyreklikk på skrivebord -> Ordne ikoner etter -> Hak av "Vis skrivebordsikoner" Endret 24. oktober 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Bluetooth og sony ericsson står kanskje på listen når du trykker på start? Sammen med f.eks mine dokumenter.. I såfall går det kanskje å høyreklikke på dem der og fjerne hake "vis på skrivebordet". Om du vil ha bort papirkurv så må du nok gjøre som überGoliath sier, men vær obs på at da vil ikke noe vises på skrivebord. (rett på meg om jeg er totalt på jordet her).. Endret 24. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
miXer Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 de blåtann ikonene ligger mest sannsynlig på start-menyen, eller så kan du bare flytte de. Søppelkassa kan du få vekk på denne måten: høyreklikk skrivebord -> Egenskaper -> Skrivebord -> Tilpass skrivebord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå