siDDis Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Eg satt med den og skulle trykte bare på renew ip Så for den i stå og eg måtte reboote den. Då stod bare powerlampa og blinka. Ruteren eller DHCP serveren døde. Som vanlig svitsj funker den greit. Eg har prøvd utrolig mange ting til å få den til å funke igjen, inkl tftp og å bruke eit skrujern for å slå ut pin 15-16 på sjølve flashbrikka. Men nei! Det nærmaste eg har vore å få liv i den er å bruke Linksys sin autoupgrade. Er eg kjapp og trykker på update knappen rett etter eg har plugga i straum kabalen så kjem den akkurat til 1% Finnes det andre medtoder? Leste om JTAG, men den virka så komplisert at eg heller kjøper ein ny. Endret 24. oktober 2005 av siDDIs Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du kan jo prøve å holde inne reset knappen i 30 sek Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Det var nok det aller første eg prøvde. Trur eg skal prøve å leke litt meir med flashbrikka Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Sikker på at du holdt den inne i 30 sekunder? Da reseter den nvram'en. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 fram med shockpaddles....sssSSHHH *CLEAR* ZaPP! Høres egentlig ut som en garantisak! Gå ditt du kjøpte og den og si den døde.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) orker ikkje, kjøpt den over nettet den er jo såpass billig + at eg har allerede åpna boksen(så det er ikkje sikkert eg får den igjen på garantien) bestiller heller ein ny og kaster denne i søpla om eg ikkje får den til å funke Endret 24. oktober 2005 av siDDIs Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 jtag er ikke komplisert. må bare kune litt lodding http://www.ranvik.net/prosjekter-privat/jt..._jtag_winxp.txt følg den til punkt og prikke filen du trenger ligger under : http://www.ranvik.net/prosjekter-privat/jt...es%20(working)/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå