thfroya Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Har en trådløs switch, 3Com som jeg har koblet på ADSL-routeren. Og jeg kan sitte 2 meter fra switchen med laptopen å bare ha very good på signal.... også den stasjonære pcen som står 5 meter fra switchen har very good med et splitter nytt usb-trådløst 3com kort..... Hva kan være problemet ? Alle forslag/tanker mottas med glede.... Hva kan evt. innvirke/forstyrre signalene ?? Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Trådløse signaler blir forstyrret av "emi" (electro magnetic impedance) dvs att alt eletrisk i nærheten av trådløs enhet forstyrre og forringer. TV Radio PC Stikk-kontakter Veggkabler ta med deg laptop'en og den trådløse enheten og sett deg ut så får du vel Exxelent signal styrke! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 ... "emi" (electro magnetic impedance) ... 5056158[/snapback] Hmm, "impedance" ? http://en.wikipedia.org/wiki/Radio_frequency_interference Lenke til kommentar
thfroya Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Har en trådløs switch, 3Com som jeg har koblet på ADSL-routeren. Og jeg kan sitte 2 meter fra switchen med laptopen å bare ha very good på signal.... også den stasjonære pcen som står 5 meter fra switchen har very good med et splitter nytt usb-trådløst 3com kort..... Hva kan være problemet ? Alle forslag/tanker mottas med glede.... Hva kan evt. innvirke/forstyrre signalene ?? 5054677[/snapback] Skal ikke komme å fortelle meg at en høyttaler som står mellom laptopen og trådløse switchen forstyrrer så mye at signalet ikke skal være excellent når avstanden på laptopen og switchen er 2 meter ? Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har en trådløs switch, 3Com som jeg har koblet på ADSL-routeren. Og jeg kan sitte 2 meter fra switchen med laptopen å bare ha very good på signal.... også den stasjonære pcen som står 5 meter fra switchen har very good med et splitter nytt usb-trådløst 3com kort..... Hva kan være problemet ? Alle forslag/tanker mottas med glede.... Hva kan evt. innvirke/forstyrre signalene ?? 5054677[/snapback] Skal ikke komme å fortelle meg at en høyttaler som står mellom laptopen og trådløse switchen forstyrrer så mye at signalet ikke skal være excellent når avstanden på laptopen og switchen er 2 meter ? 5058415[/snapback] sjekk innstillingene for utefeffekt på senderen! My Webpage - bursdag og slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå