Jann - Ove Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) I dag var det noen på irc som plaget meg forr å se hvordan maskinao mi ser ut. Ble lei av maset, og tok frem digitalkameraet.Er ikke fornøyd med bildene, fremhever ripene, som ikke er synlige uten blitz, og refleksjonene er ikke som de er til vanlig. Er "blurry" refleksjoner, nesten drømmeaktige, og lakken er slik at man kan speile seg i den. Må vel til med video forr å vise det :-/ Moddinga ble gjort for en tid tilbake. Lakken var ikke billig. Fronten er ikke ferdig. Se resultatet her: Kommenter! Ble det bra til å være min første casemod? Endret 24. oktober 2005 av jzono1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Grei den! Lakkeringa var greit gjort, likte fargen godt. Har aldri vært noe fan av de listene til vinduet du har, men du har ihvertfall et vindu! Ser også at lista på på over- og sidevinduet ikke er helt perfekt, men men. Klassike viftegriller! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Listene til vinduet var en stor feil. Hadde jeg hvist hvor idiotisk de var å få festet på en orntlig måte, hadde jeg ikkeu brukt de. Men, nårr jeg fant ut det, var vinduet allerede skrjert ut. Tror jeg brukte en par spraybokser for lite :-( Brukte tre tilsammen. spensialblandet metallic er ikke serlig billig. ble 400,- i lakk, og hadde blitt 650,- hvis jeg ikke hadde vært så gjerrig. Skulle jeg hatt mere fancy viftegriller, hadde det blitt selvlagde :-) Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Absolutt godkjent det der, likte godt vinduet i toppen, selv om listene ikke var helt hode nei. Synest også fargen passet meget bra. Men jeg må bare spørre, hva i alle dager skal du med et så stort kabinett? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Ble go ganske bra det der Edit: hvilket kabinett er det? Endret 26. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Likte ikke fargen på plexien, men fargen på kabinettet derimot ! Minner meg om sportsbil-lakkering. Absolutt herlig. Og forresten, virker som en liten bråkmaker den der, fire små vifter i front Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå