Gå til innhold

Ilusjoner: lur Hjernen din

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg tenker mest på slike bilder du må stirre på i minst 30 sek for så å flytte blikket til noe annet for å få effekt.

Jeg har for eksempel er veldig artig en her. Kjør programmet, stirr inn i sentrum i minst 30 sekunder og flytt blikket til noe annet. Helst litt utover i rommet og ikke mot en jevn flate. Artig effekt?

Dessuten har vi dette:

illusion.jpg

Stirr på de fire prikkene en liten stund, og lukk deretter øynene helt. Hva ser du? :D

Lenke til kommentar
Jeg tenker mest på slike bilder du må stirre på i minst 30 sek for så å flytte blikket til noe annet for å få effekt.

Jeg har for eksempel er veldig artig en her. Kjør programmet, stirr inn i sentrum i minst 30 sekunder og flytt blikket til noe annet. Helst litt utover i rommet og ikke mot en jevn flate. Artig effekt?

Dessuten har vi dette:

http://www.holyspiritinteractive.net/takeabreak/illusion.jpg

Stirr på de fire prikkene en liten stund, og lukk deretter øynene helt. Hva ser du? :D

5265583[/snapback]

Man ser jo med en gang at det skal forestille Jesus. Skjønner ikke dealen med det bildet er. "Stirr på frontruta på et bilde av en hel bil i tretti sekunder, og du vil snart se hele bilen!"

Daniel :)

Lenke til kommentar
hmm, rart det dær sjakkbrettet. men egentlig så måler sikkert bare den paint tingen ossn skygge som er lagt på. ikke underfarve eller no?.

5266179[/snapback]

Nei, det er faktisk nøyaktig den samme fargen. Øyet ser den nederste firkanten som lysere fordi den er omgitt av mørkere firkanter.

Dette burde forklare bedre:

checkershadow.jpg

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Dessuten har vi dette:

http://www.holyspiritinteractive.net/takeabreak/illusion.jpg

5265583[/snapback]

Wow, nå flyr jesus rundt om kring i rommet :omg:

EDIT: Leif!

EDIT2: Hm, kan ikke huske å ha postet i denne topicen... Disse greiene ødelegger virkelig hjernen min...

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...