Rairai Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 gandalf: meninga man skulle holde pusten mens man så på den greia Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 De boblene så jeg bare i ett sekund, funka ikke så bra på meg. Funket ca. 4-5 sekund for meg. Ganske tøft Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Her er en litt stilig en:http://www.ebaumsworld.com/optical.exe(ja det er skummelt med EXE filer, men jeg har skannet for virus og selv lastet ned så den er nok trygg ) Stirr på bildet i 30 sek. deretter ser du ned på tastaturet, om du har gjort det rett vil det begynne å boble 5064919[/snapback] Grisefett ! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 My eyes... it hurts. Ble gæren i øyya og se på de farge greiene jeg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Tør ikke se på sånne lengre, det er ALLTID et horrortryne og et vræl som kommer frem etter beinhard konsing i 1 minutt. 5055381[/snapback] Derfor er det en vinner å sjekke åssen filfomat det er. Dette er en GIF, noe som ikke støtter lyd, ergo er det utelukket. Så er det bare å la den snurre noen ganger og se om noe skjer, evt sjekke filstørrelsen om den er skummelt stor til å bare være enkel grafikk. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Funket ca. 4-5 sekund for meg. Ganske tøft 5065717[/snapback] Ah, funket nå. 4-5 sekunder her også. Men føles som jeg har fukt på øynene nå, ser litt uklart. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Den greien med de rosa prikkene var gøyal Derfor er det en vinner å sjekke åssen filfomat det er.Dette er en GIF, noe som ikke støtter lyd, ergo er det utelukket. Så er det bare å la den snurre noen ganger og se om noe skjer, evt sjekke filstørrelsen om den er skummelt stor til å bare være enkel grafikk. 5069556[/snapback] Eller bruke Opera der du kan sjekke om bildet er animert, og eventuelt hvor mange bilder animasjonen består av EDIT: Høyreklikk på bildet » Image properties Endret 28. oktober 2005 av PT Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Her er en litt stilig en: http://www.ebaumsworld.com/optical.exe(ja det er skummelt med EXE filer, men jeg har skannet for virus og selv lastet ned så den er nok trygg ) Stirr på bildet i 30 sek. deretter ser du ned på tastaturet, om du har gjort det rett vil det begynne å boble 5064919[/snapback] Nei, se på hånden din... den buler ut... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det var creepy ass.... Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 http://www.patmedia.net/marklevinson/cool/cool_illusion.html det finnes mange kule slike på nette, legg dem ut her. 5054545[/snapback] ?!?!!?!??!!?!?! Det er det sykeste. 5054627[/snapback] Alltid når du ser på en farge vil hjernen skape en farge i hodet ditt (en falsk farge) som er komplementær til fargen du kikker på for å nøytralisere 'bildet/synet'. Hvor mye falsk farge hjernen skaper, varierer med hvor mye farge du kikker på. Stirrer du mot sola f.eks og kikker vekk vil du i et par sekunder se en svart flekk. Når du stirrer lenge nok på dette bilde og kikker fort vekk så vil du se masse grønne flekker som utgjør en sirkel. Så den grønne flekken eksisterer egentlig ikke, det er bare en lilla flekk som har forsvunnet, og du ser den falske komplementære fargen som hjernen har skapt. Og når alle flekkene forsvinner må være fordi hjernen produserer så mye falsk grønnfarge at det blir nøytralisert eller noe... Og grunnen til at man ser den grønne flekken er fordi akkurat i det øyeblikket forsvinner den lilla fargen og gjør at den falske grønnfargen blir synlig igjen. 5055367[/snapback] den der er animert da.. åpne den i f. eks photoshop så ser du at den ikke beveger seg lenger Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 morsomme de der, men de er alle lette å slå. bare å endre på dybdefokusen din, så forsvinner effekten helt, og forblir vekke til du starter på nytt. og siden jeg har brukt ganske mange kjedelige mattetimer på akkurat å trene dybdefokus, er det her lett likte spesielt den med de rosa prikkene, men det er litt feil det som står der med at ingen av dem forsvinner. den ene som går rundt forsvinner på hvert punkt. ellers var det kule greier. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) http://www.patmedia.net/marklevinson/cool/cool_illusion.html det finnes mange kule slike på nette, legg dem ut her. 5054545[/snapback] ?!?!!?!??!!?!?! Det er det sykeste. 5054627[/snapback] Alltid når du ser på en farge vil hjernen skape en farge i hodet ditt (en falsk farge) som er komplementær til fargen du kikker på for å nøytralisere 'bildet/synet'. Hvor mye falsk farge hjernen skaper, varierer med hvor mye farge du kikker på. Stirrer du mot sola f.eks og kikker vekk vil du i et par sekunder se en svart flekk. Når du stirrer lenge nok på dette bilde og kikker fort vekk så vil du se masse grønne flekker som utgjør en sirkel. Så den grønne flekken eksisterer egentlig ikke, det er bare en lilla flekk som har forsvunnet, og du ser den falske komplementære fargen som hjernen har skapt. Og når alle flekkene forsvinner må være fordi hjernen produserer så mye falsk grønnfarge at det blir nøytralisert eller noe... Og grunnen til at man ser den grønne flekken er fordi akkurat i det øyeblikket forsvinner den lilla fargen og gjør at den falske grønnfargen blir synlig igjen. 5055367[/snapback] den der er animert da.. åpne den i f. eks photoshop så ser du at den ikke beveger seg lenger 5077478[/snapback] Klart den er animert. Hvordan ellers skulle de lilla (eller rosa er det vist) flekkene forsvinne? Men alt det 'spesielle' som skjer er bare i hodet ditt. Endret 29. oktober 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 DENNE var bra! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 ja, den var tøff. jeg var helt sikker på at fargene ikke var like, så jeg lasta inn bildet på pc'en og sjekka i paint. fargene var Identiske! Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Her er noen artige, liker spesielt den siste, går i surr hver eneste gang Blue spiral. Shading fades away. Si fargene høyt. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) NAKNE DAMER ER IKKE ILLUSJONER Endret 2. november 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 NAKNE DAMER ER IKKE ILLUSJONER 5093853[/snapback] Det er humor min venn Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Her er noen artige, liker spesielt den siste, går i surr hver eneste gang Gikk lett for meg, men kanskje jeg jukser litt ved å myse med øynene for å ikke fokusere så mye på bokstavene Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 NAKNE DAMER ER IKKE ILLUSJONER 5093853[/snapback] Det er humor min venn 5093922[/snapback] Nei, det er ikke humor når man sitter på skolen, og blar igjennom de linkene dere poster her og plutselig popper det fram kvinnelige bryst her... Faàn altså! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Haha! fy faen den med sirklene var morsom! :D det satt igjen drit lenge selv etter jeg hadde tatt øynene vekk å se på hånda si var kulest... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå