Gå til innhold

Samsung 181T

oyvinder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 191T versjonen av skjermen. Er veldig fornøyd med farger og kontrast på denne. Har ikke hatt noen problemer med uklar tekst ved scrolling, eneste jeg har merket er at liten tekst er litt mere taggete enn på CRT-skjermene. Dette er litt irriterende.

Har ikke prøvd spill på denne, men spec'ene tilsier vel at det skal gå bra?

Merker ellers at jeg kan sitte i timevis foran denne LCD-skjermen uten å merke noe slags ubehageligheter; det samme kan jeg ikke si om CRT-skjermen jeg hadde før.

Oppfatningen av skjermbildet på denne 19" er dessuten at den faktisk virker større enn min gamle 21" CRT utgave :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har 191T versjonen av skjermen. Er veldig fornøyd med farger og kontrast på denne. Har ikke hatt noen problemer med uklar tekst ved scrolling, eneste jeg har merket er at liten tekst er litt mere taggete enn på CRT-skjermene. Dette er litt irriterende.

Har ikke prøvd spill på denne, men spec'ene tilsier vel at det skal gå bra?

Merker ellers at jeg kan sitte i timevis foran denne LCD-skjermen uten å merke noe slags ubehageligheter; det samme kan jeg ikke si om CRT-skjermen jeg hadde før.

Oppfatningen av skjermbildet på denne 19" er dessuten at den faktisk virker større enn min gamle 21" CRT utgave :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...