BigJackW Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hva synes dere om dette? http://www.behringer.com/SL2442FX-PRO/index.cfm?lang=ENG Lenke til kommentar
Bose Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Helt basic mikser det der. fikk servert en sånn en på en jobb jeg hadde for noen uker siden....ikke noe jeg ville gjort godt betalte jobber med akurat.. veldig begrensa muligheter.. men helt sikkert grei til et amatør studio i heimmen Lenke til kommentar
radiated Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hva i all verden skal et amatørstudio i heimen med 24 kanaler? Behrninger har et noe frynsete rykte angående støy. Trenger du så mange kanaler? Hvis ikke ville jeg kanskje heller satset på litt færre kanaler og et merke av bedre kvalitet, f.eks Mackie. Hvis ikke så gir utvilsomt Behringer deg mye for pengene, men ikke det aller beste resultatet lydmessig. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvem har sakt det skal brukes til hjemmestudio? Det skal brukes til amatør lyd.Jeg velger en 24 kanalers fordi jeg har en 24 kanalers trommel. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det var Bose som nevnte det med hjemmestudio, du hadde jo ikke akkurat skrevet hva du skulle bruke den til. Hvis du virkelig har bruk for 24 kanaler, er det et STORT prishopp til neste alternativ, en 24 spors Yamaha-mikser koster 10000kr. Derfor er det vel bare å kjøpe Behringer? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Har vel allerede bestilt den Lenke til kommentar
radiated Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Lykke til, og kom gjerne med noen tilbakemeldinger angående lydkvaliteten mm. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Okæj, har noen gamle høyttalere så det er ikke sikkert det blir noe god kvalitet, men jeg testa de en ganger her å fytty rakkern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå