Bjarten90 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 noen som vet dette går an på noen som helst måte? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Tror ikke det, da det ikke finnes noen "linje inn" for bilde, bare ut. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er vel en teoretisk mulighet for at du kan skaffe et usb-basert tv-kort som du får til å fungere under linux for xbox. Ellers er det kanskje en mulighet å streame et program fra en PC med tv-kort ov over til xbox. Men som nevnt over, glem det. (Synd egentlig, for det er den eneste funksjonen jeg svaner på min xbox media senter) Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kommer ikke dette på Sony PS3? Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Indirekte er det vel mulig gjennom MythTV eller hva det heter, men da må du ha en linuxbox med TV-kort koblet til nettverket. Lenke til kommentar
recepforsale Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 jeg ville ikke sagt synd fordi du ikke har den på media center. xboxen varmer seg fort og den kraftige vifta bråker plagende mye(selv om jeg har byttet min xboxens orginale vifte med en mye mindre bråkende vifte) det hadde vel ikke vært så gøy å se på tv da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå