haakie Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) hei. jeg lurer på hvordan man vet at alt er rett på prime 95. når jeg kjører det kommer det(fra hukomelsen...) noe som: test1: lucas-ettellerannet. length:fft 1024osv så spørsmålet er hvordan man vet at alt er rett/stabilt? håper på svar bilde av hvordan d ser ut Endret 24. oktober 2005 av haakie Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det er ustabilt når du får error, og da stopper testinga. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 ok takker for svar. nå har det kommet til: self test 512k passed! er alt bra midlertidlig da? bilde: Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 et spørsmål til.-er det slik at det blir vanskeligere for hvor mange k fftlength prime er, som en hardere utfordring for maskinen? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nei, tror ikke det for når den har kjørt en viss tid tror jeg den begynner på nytt. For at det skal være stabilt bør du kjøre minst 12t. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Ok takker for svar, nå vet jeg d og! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 http://forum.msi.com.tw/index.php?PHPSESSI...4&topic=33850.0 In the Advanced section, set the Password to 9876 and then set Priority to 10. With it running at that Priority, you won't be able to do much else with your PC. It consumes so much of your system resources, even trying to stop it, using the tool buttons Test / Stop takes a few seconds. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 http://forum.msi.com.tw/index.php?PHPSESSI...4&topic=33850.0In the Advanced section, set the Password to 9876 and then set Priority to 10. With it running at that Priority, you won't be able to do much else with your PC. It consumes so much of your system resources, even trying to stop it, using the tool buttons Test / Stop takes a few seconds. 5064915[/snapback] Kjekt å vite. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå