palandw Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hjelp. har ikke brukt min 6630 på en mnd, den har ligget tørt og fint inne. Men da jeg skulle lade den opp i dag så var det null liv. ikke noe ladeindikasjon på skjermen heller! telefonen har nå ligget 1 time på "lading" men det er fortsatt ikke liv. har prøvd å ta ut batteriet og sette inn igjen.. kan batteriet bli ødelagt av å ligge 1 mnd uten bruk?? Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Opplevde samme problemet med en 3510i for noen år tilbake, fikk ikke starten den på noen måte, men lot den lade over natta. Dagen etter fungerte den igjen. Kan være at batteriet er blitt så utladet at det trenger litt tid på og få nok strøm til og starte den, gi den litt tid i laderen og prøv igjen i morgen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 En generell regel når det gjelder enheter med batteri er: "Skal det ikke brukes - ta ut batteriet". Dette gjelder egentlig alle batteridrevne enheter... batteryuniversity.com Lenke til kommentar
palandw Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 ok. da er vel batteriet dødt da....dårlige batteri. og ikke minst, dumme meg. jaja. funker batteriet fra 6600 i 6630, noen som vet? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det skal gjøre det hvis det er samme volt. Har batteriene samme navn er det ikke noe problem.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå