Gå til innhold

hvor kan jeg kjøpe hodetelefonputer?

Espen pai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et elgammelt Sennheiserheadset :p

Det er sikkert 15år gammelt, og putene på det holder stand!

Sennheiser er et kvalitetsmerke, så det tar nok enda 15år før de ryker.

Men et annet headset som ligger i skuffen av et eller annet ukjent merke, er helt herpa. Putene er i filler, stanga er bøyd og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kasta det :p

Men hvordan har du klart å ødelegge de putene?

Koss er jo kjent for å være enda bedre enn Sennheiser! :p

Gimme yah secret, punk!

Lenke til kommentar

Koss har verdensomspennende livstidsgaranti som betyr at du kan bytte ut hodetelefonene dine i alle butikker som selger Koss-produkter. Noen butikker opererer med innbyttesett der du får et annet sett som har vært inne til reperasjon, noen med at du får helt nytt sett hvis du betaler 50 kroner, og andre igjen bare sender inn settet og du må vente i alt fra 2 uker til 2 måneder før du får det igjen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet, putene var litt slitt og headsetet hadde begynt å skurre på bassen. Jeg gikk til nærmeste kjøpesenter og leverte dem på playCom (tidligere musikkverket), jeg trengte ikke å si hva som var gale engang. Jeg bare leverte mine og fikk nye der og da! Knallfornøyd med dette headsetet, spesielt med en slik garanti!

Lenke til kommentar
Det skal da være livstidsgaranti på disse. Spør der du kjøpte dem, husk kviteringen.

5054255[/snapback]

Må man ha kvitteringen for å bytte inn?

5078424[/snapback]

Der jeg kjøpte de var de veldig opptatt av at jeg måtte ta vare på kviterigen.

Endret av ludvig
Lenke til kommentar

Har herpa begge mine puter også, i tillegg til at det er dårlig kontakt på høyre øre. Jeg tenkte meg at hvis jeg skulle bytte inn disse hodetelefonene, ville ikke det la seg gjøre, siden alle skadene tilsynelatende er ekstremt selvforskyldte, men da trodde jeg tydeligvis feil. :----)

Daniel :)

Lenke til kommentar
Det skal da være livstidsgaranti på disse. Spør der du kjøpte dem, husk kviteringen.

5054255[/snapback]

Må man ha kvitteringen for å bytte inn?

5078424[/snapback]

HiFi-klubben hadde meg registrert :D

Har byttet mitt to ganger. Ene gangen var høyttaler festet ødelagt, andre gangen var høyre høyttaler ødelagt. Det siste var selvforskyldt :roll:

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar

5054255[/snapback]

Putene på portapro ryker etter et par måneder. Putene selges, så vidt jeg vet, ikke i butikker. Du må ta dem med til en koss-forhandler og få dem til å bestille inn.

BTW: Det er ikke bare å knuse dem og få nye lenger. De har strammet mer inn på det nå og den funker kun som garanti ikke som "forsikring".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...