lwtvh Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei, skal legge inn XP på nytt og lurte da på følgende. Er det nødvendig med backup eller er det bare å legge alle de andre programmene/filene inn på en annen partisjon og legge de tilbake etterpå? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Ta kun vare på de filene du trenger. Altså favorittene, dokumentene, og alle andre filer du vil spare på. Legg de på en annen partisjon. Deretter innstallerer du windows på nytt. Bare velg "clean install" og formater den partisjonen du vil legge det inn på. Så kan du kopiere tilbake favorittene etc. Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Av og til kan det være lurt å tenke litt før man skriver. Fant ut at jeg kan bruke partition magic for å kopiere en partisjon... :smile: Løser vel det meste tenker jeg. Lenke til kommentar
ohusby Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg gjorde dette i går :smile: Tok vare på mIRC perform list, mail (VIKTIG!), bookmarks o.l filer som du trnger ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå