Desi Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei! Trenger en usb 2.0 harddisk kabinett for en 3.5" disk. Bør være stillegående, og i tillegg kjøle godt, slik at den kan stå i bruk over lengere perioder. Noen som har noen anbefalinger? Eller erfaringer? For å få delt den på nettverket vurderer jeg å kjøpe Linksys NSLU2-EU Network Storage Link. Noen som har noen erfaringer med det? Eller andre anbefalinger? Takker for svar Mvh Desi Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hvis du må ha det så må du ha det, men ut fra personlig erfaring og bekjente så er det mest trøbbel med slike. De har en lei tendens til å få "delayed writing" error som gjør at alt på hardisken blir corrupt. Ikke bare ved enkeltpersontilfelle. (vet ikke om det er et ekte ord men hørtes sofistiker ut) Jeg har prøvd med og uten vifte, den med vifte bråkte noe sinnsykt og den uten kunne jeg steike egg på. Begge tårnene ligger godt pakke ned under undertøys-skuffen min. Det kan også være at jeg og de andre dette har skjedd med bare har vært ekstremt uheldige, men en stor tilfeldighet i såfall. Har ikke noe erfaring med akkurat det tårnet der da men. Hvis du gjør dette så ikke del noe som er viktig eller som du ikke har backup av på den/de hardiskene. Lenke til kommentar
Desi Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Hmm... Da dropper jeg kanskje den ideen da.... Er det bedre å kjøpe f.eks Maxtor Shared Storage 200 GB og sette den i nettverket? Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Slik har jeg ikke personlig erfaring med, Men en kompis av meg har One touch og klager ikke. Les litt rundt kanskje du finner noen erfaringer. Endret 25. oktober 2005 av Spjeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå