krutselno Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei ! Jeg har lenge brukt tvn til å se filmer fra pcn på. Men nå etter at jeg flyttet fungerer det ikke like bra av en eller annen grunn. Jeg bruker samme kablene fra tvn til pcn, men jeg får veldig mye støy på tvn... pluss at det ruller en svart tykk stripe over skjermen... selv når jeg tar ut s-video kabelen så får jeg støy på tvn... Har forresten Hercules Radeon 9800 pro, flashet til XT. En Sony Triniton 28" widescreen tv.. Lenke til kommentar
Ragnar Rakneball Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hei ! Jeg har lenge brukt tvn til å se filmer fra pcn på. Men nå etter at jeg flyttet fungerer det ikke like bra av en eller annen grunn. Jeg bruker samme kablene fra tvn til pcn, men jeg får veldig mye støy på tvn... pluss at det ruller en svart tykk stripe over skjermen... selv når jeg tar ut s-video kabelen så får jeg støy på tvn... Har forresten Hercules Radeon 9800 pro, flashet til XT. En Sony Triniton 28" widescreen tv.. 5053943[/snapback] Hmm..sjekka nettopp...tvtool funker bare med nvidia ser det ut som....dumt. Endret 24. oktober 2005 av Ragnar Rakneball Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Dra ut kontakter fra alt trådløst utrstyr som er i nærheten og se om det hjelper.. (Telefon, WLAN?) Ta strømmen på routeren i såfall.. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Hei ! Jeg har lenge brukt tvn til å se filmer fra pcn på. Men nå etter at jeg flyttet fungerer det ikke like bra av en eller annen grunn. Jeg bruker samme kablene fra tvn til pcn, men jeg får veldig mye støy på tvn... pluss at det ruller en svart tykk stripe over skjermen... selv når jeg tar ut s-video kabelen så får jeg støy på tvn... Har forresten Hercules Radeon 9800 pro, flashet til XT. En Sony Triniton 28" widescreen tv.. 5053943[/snapback] Hmm..sjekka nettopp...tvtool funker bare med nvidia ser det ut som....dumt. 5055321[/snapback] Vel jeg trenger ikke tvtool. Jeg får brukt hele skjermen når jeg ser film på tvn ved å bruke overlay i omegadrivere.. Men jeg har funnet ut av støyen. Det bråker i tvn når jeg har koblet tvn direkte til kabel tv uttaket i veggen... samtidig som jeg sender lyd fra pcn til tvn... så når jeg skal se på film fra pcn til tvn må jeg bare dra ut ledningen bak tvn Endret 27. oktober 2005 av krutselno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå