Gå til innhold

ny mp3-spiller, har ikke peiling, hjelp?

Anbefalte innlegg

haha, min trofaste og fjelllstødige MINIDISC-spiller(!) kasta inn håndkleet for noen uker siden! Er mektig imponert over rakkeren som har holdt det gående så lenge! Kjøpte den rett etter konfirmasjonen og har brukt den svært mye siden da... er 21 nå! :!:

I kjølvannet av sorgen etter min trofast kompanjong er det på tide å tenke nytt :p

Som tittelen hinter om har jeg tenkt på mp3spiller, men veta svarten hva som er bra, "in" og ikke. Har lest litt her og der og funnet ut at jeg ikke trenger støtte for alle mulige unødvendige filformater, har stort sett bare mp3 og wma (og midi, men vet ikke om det er noe som støtter dette)

Ser at komplett.no har tilbud denne uken på en Creative Zen Sleek. Denne ser tøff ut med touch-screen og sølvdesign med blått lys som vil passe svært godt med resten PC-utstyret mitt. Jeg har også såpass spesifikk musikksmak at 20 gig vil holde.

Er dette et godt kjøp, eller er det denne "iPod" som gjelder? Eventuelt noe annet? Bør jeg vente på noe som snart kommer? Leste en post om en som tenkte vente på fargeskjerm til den modellen jeg snakker om over her, men det er ikke av interesse for meg.

Takk for all hjelp! :w00t:

edit: Leste nettopp siste post i tråden om denne spilleren at tilbudet til komplett.no er å anbefale :p

Noen andre som har noe å dele?

Endret av tasjlbaill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer litt an på hva som er viktig for deg. Trenger du mye plass, vil jeg absolutt anbefale, (som jeg har gjort så mange ganger), Creative Zen Sleek. Den har meget bra lyd. Støtter de to nevnte filformatene, og den er veldig elegant, og slett ikke stor med tanke på at det er en 20 Gb spiller. Ville du ha en spiller som er fysisk mindre, kunne Zen Micro være et godt alternativ. Den har plass til 6 Gb, men er en god del mindre og har nesten den samme gode lyden som Sleek. Skal du bruke spilleren til trening og mye bevegelser, anbefaler jeg en flashbasert spiller. Men disse har mye mindre plass. Mest vanlig nå er 1-2 Gb. Jeg vil absolutt påstå at du får mest for pengene ved å kjøpe Zen Sleek, med tanke på den gode plassen. Du vil få deg en positiv opplevelse etter å ha gått over fra MINIDISC ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...