Gå til innhold

LAV-25 - Den nye Blackhawken?


Anbefalte innlegg

Det hele startet i en runde på Karkand. I begynnelsen eide jeg alle med Ak-en min, men så kommer en LAV-25 inn ved Cement Factory der jeg står, og sprenger meg i fillebiter. "Jaja" tenker jeg, og spawner som Anti-Tank. blir kvitt en stakkarslig sniper som løper rundt der jeg spawner først, så sikter jeg mot LAV-25en. men den snur selvfølgelig mini-kanonen sin og skyter meg igjen. samme sted, prøver å bare gjemme meg bak en vegg, fyre av og gjemme meg mens jeg reloader, men så snur han seg selvfølgelig og skyter meg. jeg skjønner at denne taktikken ikke kommer til å lykkes, så jeg spawner heller ved Square som sniper. er oppe på det høyeste hustaket i mils omkrets og skal headshotte en USMC som bare står stille, men så hører jeg plutselig en eksplosjon.

 

(Noen) [LAV-25] kenneththegreat

 

han hadde selvfølgelig fyrt av en TOW i min retning :nei: men jeg har registrert at han ryker, så jeg prøver å få lucky shot på han. nope. skyter meg igjen.

 

så jeg bestemmer meg heller for å være et GODT stykke unna nærmeste APC, på hustakene helt bakerst, der ingenting kan nå meg med mindre de cheater. og dette her var en Punkbuster-server. Blir counter-snipa til døde.

 

nå er MEC fanget ved Train Accident. Og gjett om USMC eier oss. Kan ikke flytte seg en millimeter uten at de minst 5 APC'ene oppdager deg. Hjelper ikke en gang å gjemme seg i togvognene, da kommer de seff og sprenger meg i fillebiter med en tank. TOW'en hjelper ikke noe særlig da den blir sprengt, og selv om det er 20 av oss som er AT så tar de oss fortsatt.

 

så var det Dalian Plant. Som Joe Chinaman (for ikke å komme i trøbbel med moderator kaller jeg dem ikke Chink) sitter jeg som co-pilot i Z-10 (Kina's angrepsheli) med en imponerende pilot. Rasker med meg Basic Support fordi jeg tok en fullasta Blackhawk med TV-guided (og en del til kills). Så driver jeg og stiller inn TV-guided mot en tank, vi er i en LANGT høyere vinkel enn noe kjøretøy på bakken (eh, untatt Linebacker og Tunguska) kan sikte. Likevel blir vi tatt av en LAV-25 IGJEN.

 

Er det slik at LAV-25 er blitt en ny Blackhawk, med forferdelig mye ildkraft og samtidig ganske vanskelig å bekjempe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelt svar: nei.

 

Det du har opplevd på karkand er vanlig når det ene laget har tatt totalt overhånd og kan røske med seg alt av APCs og tanks på mappet og voldta motstanderen med. Skjer oftest at USMC får til dette fordi de har en uncap base der MEC ikke kan dra og stjele kjøretøy (på BF.no sine servere iallefall)

 

At 5 APCer oppdager deg konstant er en naturlig konsekvens av fiendlig UAV :p

 

 

å bli tatt av en APC med Z10 er bare slett arbeid fra både gunner og pilot sier nå jeg :p

Lenke til kommentar

karkand er et untak fra regelen siden den ikke har noe luft-hardware, noe som gjør armor(fuck the british) nesten udødelige, dette kombinert med at USMC har mere hardware en MEC gjør at du må regne med å bli meiet ned.

 

spesielt når man prøver å holde det første flagget som MEC siden det er over dobelt så langt å kjøre for MEC hardwaren som for den til USMC.

 

etter USMC tar sit første flagg spres ting (inkludert armor) lit utover og det blir lettere å overleve som infaterist.

 

en ting som virkelig iriterer mer kå Karkand er når MEC comander camper inne i en tanks og dermed hindrer at den blir brukt til å nedkjempe findens armor. dette er nesten en sikker måte å tape runden på.

Lenke til kommentar
ang. det med at det bare var "slett arbeid fra både gunner og pilot", vi fløy nesten ved toppen av skorsteinene. vet du om noen APC'er som kunne nådd oss der?

5053899[/snapback]

 

det er godt mulig den var langt vekke, og således hadde en mindre skarp vinkel på dere... uansett, så fort dere blir beskutt skulle piloten stukket til hel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...