Gjest medlem-82119 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Har kjøpt meg Thomson speedtouch 510i adsl modem. Eneste måten å få kjøpt det i butikk her var å kjøpe Telenors adsl startpakke (man trengte ikke å bli kunde hos Telenor). Det følger med en cd, den skal jeg vel ikke bry meg om? Antar den kun skal brukes hvis jeg skal være Telenor kunde? Er vel ikke noe behov for drivere eller noe? På speedtouch hjemmesider står det at det bare er å plugge den til, så skal den automatisk stilles inn. Stemmer dette? Må jeg sette den i bridge eller noe når jeg skal bruke den med en trådløs router? Har også bestillt en Linksys wrt54gx router. La merke til at den har fått nytt design i forhold til første versjon. Bl.a. ny type antenner med ny type tilkoblingsboks. Så også at den har fått flere cisco merker og at den gule srx lappen var blitt mer oransje. Noen somkjenner til forskjeller i det tekniske, eller er det bare antennene som er byttet ut? Adapteret (Linksys wmp54gx) fikk jeg oppgitt hadde en releasedato 20/10. Har sett den annonsert tidligere så jeg synes det er rart at releasedatoen ble oppgitt til så sent. Er det en eller annen "norsk versjon" som har release nå, eller er det den samme som andre har annonsert tidligere. Har kjøpt router og adapter på Binders, og 510i på telebutikken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå