Marius_EV Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 3-400 for 4 stykk ja, det var jo et godt kjøp. På clas koster det 98 for 6 stk. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Snakker dere om denne? Finner den ikke på clas.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....BCB3FE7FF498653 Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) 3-400 for 4 stykk ja, det var jo et godt kjøp. På clas koster det 98 for 6 stk. 5219026[/snapback] jepp det er også en diamant skive men av veldig dårlig kvalitet dette ser du også på formen på skiven.det skal være hull i den for at det skal være av god kvalitet. Og de er egentlig svin dyre . Endret 28. november 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Snakker dere om denne? Finner den ikke på clas.. 5219890[/snapback] ja det er en ekte diamant skive ja. hullene er der for å ta vekk mye av varmen som oppstår. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Så denne vil holde i mange evigheter? Kjøper ikke én skive for 100 spenn hvis den ikke holder.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Gleder meg til å se effekten på plexi glasset jeg:D Fikk lyst på den samme i rød.. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Så denne vil holde i mange evigheter? Kjøper ikke én skive for 100 spenn hvis den ikke holder.. 5220132[/snapback] kommer helt ann på åssen du bruker den og hvordan du behandler den, bruker du den slik den skal brukes så holder den leeeenge ja. du vet, om det så er en dremel eller en vinkel sliper så skal den aldri presses, men mates, la den jobbe for deg i sitt eget tempo, bare mat den. og det er også svært viktig at du holder den rett når du kutter slik at den ikke får noe side press, da knekker den fort og spes med en dremel, det er jo ikke tykke materialet i dem vettu. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Gleder meg til å se effekten på plexi glasset jeg:D Fikk lyst på den samme i rød.. 5220194[/snapback] Sjekk ArcticIce du, der er det bilde av effekten Dj-Sonic: Det ser ut som du har overbevist meg, skal se om jeg får skaffe noen Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Åssen tror dere effekten blir hvis man har røde kald kathoder og UV rød acryl vindu? Tror du plexi glasset lyser, eller kommer den bare til å være transparent? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Det røde glasset er rødt selv om du ikke lyser det opp. Tror det vil funke med røde katoder, men ville heller brukt røde LazerLEDs. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det røde glasset er rødt selv om du ikke lyser det opp. Tror det vil funke med røde katoder, men ville heller brukt røde LazerLEDs. 5221518[/snapback] Jeg har denne skjermkort tilleggs vifta: Vantec Spectrum systemkjøler så jeg har lyst til å bytte ut de 8 UV ledsa med 8 * Sunbeam LED, UltraBright, 5mm, 5V, Rød ... Tror du plexi glasset vil reagere med de? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 De LEDsa lyser noe inni***vete... Men det ville vært kult om du hadde plassert LED'sa til å lyse flere steder, enn det å bruke røde(rosa)katoder... Som du ser i Caliber sin ALUminous, så lyser plexien ved det blå lyset fra LCDen, grønt lys fra LEDs osv. Så det vil nok lyse ja Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Mod edit: Vennligst benytt bruktmarkedet til kjøp og salg. Endret 29. november 2005 av Rikky Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Mod edit: Vennligst benytt bruktmarkedet til kjøp og salg. 5224082[/snapback] Herre gud! Du kunne vel bare fjernet det som stod om kjøp og salg vel? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 ((Jeg ba han fjerne innlegget, alt var hint om at noen skulle kjøpe de/bytte..)) Men uansett. Jeg skal kjøpe sånn "bondo" eller hva det nå heter, og bytte plexiplata som skal holde viftene bak med en stål/aluminiums plate. Så skal jeg bruke den "bondoen" til å få det til å bli jevnt og fint Dessuten går jeg mer moddevenlige tider i møte Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvor kjøper du den bondoen? Jeg skjønner fortsatt ikke hva det er jeg Eller, skjønner jo det, men hvor man får tak i det veit jeg ikke;S Moddevennlige tider sirru`? Det var bra å høre Øyvind Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Bondo var det beste navnet jeg kom på, men glassfiber-ettellerannet som jeg så på Jernia som var til å fylle større ujevnheter etc. burde vel funke, right? Angående de moddevennlige tidene så er jeg pokker meg uheldig . Klarte å få et såpass stort kutt på venstrehånda med et huljern, så den handa kan knapt brukes utenom småting som skriving på tastatur... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Nå har jeg en handleliste på Biltema klar, skal til Hamar til helga håper jeg, så da blir det følgende: 1x Våtslipepapir (1200) 10stk: 39,90kr 1x Våtslipepapir (400) 10stk: 29,90kr 1x Filer, 6stk: 29,90kr 1x Slipekloss av gummi: 12,90kr 1x Minisag: 34,90kr 1x Sagblad 152mm (10stk): 24,90kr 1x Loddestativ: 39,90kr 1x Vernebriller (gjennomsiktige): 34,90kr Tilsammen: 256,20kr Synes dette er en ganske bra pris. Nede på den lokale Jernvare-forhandleren så ville det kostet utallig mye mer... Har noen innvendinger til denne handlelista, noe mer jeg burde kjøpe som er vanvittig finurlig og smart? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det ble billig da! Koster nok ufattelig mye mer andre steder. SÅ da blir det modding til neste uke da? Kan ikke finne på no mer du kan kjøpe ell no, men så griet u t det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå