Gå til innhold

Projekt "Le Jaune et Le Bleu" PSU 2.feb!

Anbefalte innlegg

Leste at du ville ha noen logoer, så jeg laget noen til deg :)

Vet ikke om du vil ha dem eller om du liker dem, men her er de ihvertfall:

logosak14yk.jpg

Denne laget jeg i photoshop

logosak23if.jpg

Denne laget jeg i illustrator

De ble laget på ca 10 min, så jeg vet ikke hvor bra de ser ut.. men det er noen logoer hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sant, men det er fiksa nå :p

Noen ideer til ting jeg burde gjøre på modden?

EDit: Nå har netshop fiksa på opplysningen om vinduene ;)

5168385[/snapback]

Ser det, men det er bare UV vinduene som er 480x480, derfor jeg stussa litt, for jeg målte opp plata mi (sort) og den var 500x500 :p

:hmm: Kanskje du kan gravere logoen et sted på kassa? Plexi et sted med logo på er tøft :w00t: Veit ikke om du har tenkt på det/skrevet det før jeg :p

-Qvin-

Lenke til kommentar

Ja... Jeg kan innrømme at jeg har jobba dårlig i det siste, men det er fordi jeg har hatt prøver, prøver og prøver, og nå er det tentamen tid..... Dessuten vil denne casemodden ta ganske lang tid. Etter jul tror jeg, men etter jul får jeg cash :love: og da skal jeg kjøpe en LCD-skjerm som den Caliber har.

*sende PM til Faris*

Lenke til kommentar

Update!

Har ikke gjort for mye i det siste, som sagt så har prøver, tentamen og sjukdom vært plagsomme :(

Men idag så fikk jeg skaffa litt lexan. 56x56cm á 4mm. Fikk det for 200kr, det går for 675kr pr. kvadratmeter vanligvis

Dessuten så skal en annen glassmester sette av gammelt avkapp til meg! Snille, snille mannen!

Jeg kutta av biten med stikksag, og pussa den litt ned. Mere pussing trengs ;)

Plexi_p_sidedr.jpg

Dette er ikke den UV-blå plexien jeg skal bruke, men jeg fikk en ide om å bruke plexi på den andre sida også. Det vil gi en gul speileffekt :w00t:

Sidedr_med_plexi_fra_siden.jpg

Her er tykkelsen, som sagt så trenger kantene mere pussing.

Mer imorgen! Da håper jeg på å få tid til å kutte ut vindu!

Kom med ideer, kritikk av all slag (ikke flaming :tease: )

Lenke til kommentar
Værste skjiten jeg har sett, neida bare kødda litt :tease:

Har du ikke stikksag?

Skal se om jeg kalrer p komme på noen ideer ;)

5198104[/snapback]

Jeg kutta av biten med stikksag, og pussa den litt ned. Mere pussing trengs wink.gif

hehem.. hvis du ser lit mer etter vettu :p;)

bra det der vettu ;) Høres kult ut med vindu på andre siden og, noe lignende jeg har tenkt på :p (ops, røpte for mye!)

Stå på, dette blir bra :thumbup:

Lenke til kommentar

De "ripene" dere kan se, det er vann. Jeg tok å tørka av støv når jeg skulle sjekke, men det var vann igjen noen steder. Det er borte nå ;)

Ja, jeg har stikksag, men jeg kutter litt utafor siden det er bedre å pusse litt ned, enn å ha for lite plexi der... ;)

Det skal ikke bli et vindu på den andre sida, men en plexi-plate som skal få en speileffekt bedre fram. Jeg vil få lånt et bedre kamera av en kamerat når jeg er ferdig. Da blir det bedre bilder ;)

Lenke til kommentar
I dag hadde jeg tenkt til å modde, men selvfølgelig var jeg tom for gode kutteskiver. De jeg har knekker hvis man ser på de...

Men jeg skal skaffe nye. Må bare komme meg til Oslo elns...

Ellers: Kom gjerne med tips og forslag!  :w00t:

5211820[/snapback]

Hva med stikksag da? :hmm:

Lenke til kommentar
Har hørt om de? Link?

5214357[/snapback]

ingen spesielle linker, evnt, en jærnvare forhandler som selger kappe siver og slikt har som regel disse skivene. Selv så kjøper jeg mine hos Ole slorer i srpsborg

men gjør oppmerksom på at de er svin dyre. mener jeg ga 3- 400 for 4 eller noe sånt jeg, som sagt husker ikke helt men....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...