Cilleron Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 send mor di eller søstra di! skal du ha noe på biltema, kan jo jeg ta det med en gang, jeg har familie på hamar og er det ofte. clasern kommer til hamar i mars... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 send mor di eller søstra di! skal du ha noe på biltema, kan jo jeg ta det med en gang, jeg har familie på hamar og er det ofte. clasern kommer til hamar i mars... 5145019[/snapback] har også "familie" på hamar, men har ikke behov for å kjøpe ting på biltema, men clasern kunne jeg tenkt meg... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Update! Ja, da er det tid for update, men først så vil det jeg vise dere hva jeg fikk for en hundrelapp for noen uker sida: En stygg Dell-maskin! P2! Med 17"Skjerm! Men nok OT. Jeg har lodda litt idag. Den ene ble ikke så bra, men den andre ble bra nok. Loddebolten. Kosta meg 150kr Der ser du innsiden av DVD-spilleren min. Der hvor det er brunt, så er knappen loddet fast. Jeg skal lodde på en ny knapp så jeg tar å lodder den på de to fremste først.. Vil det funke? *Anakin Skywalker-stemme* It's working! It's working! Denne er til katodene, loddinga ble dårlig og dritstygg, men jeg brukte noe teip for å skjule det Her er UV-katodene, de funker med den nye knappen. Den oransje tingen er en tapetkniv som er dritdårlig, det andre er en McMusic plate som jeg kjøpte da jeg var 9 :S Kameraet mitt er dårlig på UV-effekt Det var det for nå. JEg håper pakka mi kommer imorra. Hva synes dere? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ser bra ut Men litt dårlige bilder syns jeg.. kutgw! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Kameraet mitt er dårlig på nært hold. Derfor de dårlige bildene... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Liten Update! Har nå skaffa O-ringer via. pappa som skaffa de via slektning! 12stk til 100kr! Skal se på flere løsninger til HDD-racket i en eller annen time imorra Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Ja, da var det på tide med... UPDATE Etter at posten hadde hatt pakka mi på landeveien i mange dager... Ja, da fikk jeg pakka mi, i den var det følgende: 1x AC Ryan AcrylPanel 5mm, UV Blå 480x480mm (ikke 500x500mm netshop...) 6x Sunbeam LED, UltraBright, 5mm, 5V, Blå 2x Sunbeam LED, UltraBright, 5mm, 5V, UV Bilder: Her er da pakka og min trofaste tapetkniv (19kr på europris. Dritgod ) Inni fant jeg plexiglass, LEDs og sjokolade! Nam! *tygge på plexiglass mens jeg desperat forsøker å feste sjokoladen til sidedøra med skruer _____________________________________________________________________ Siden kameraet mitt ikke tar bra bilder av UV, så låner jeg en at Chase sitt prosjekt ArcticIce http://i11.photobucket.com/albums/a169/hrchase/DSCN0744.jpg _____________________________________________________________________ LED med blitz. Denne lyser bra! Uten blitz Det var det for nå. Gi gjerne ideer om hva dere vil se. Lenke til kommentar
tofter Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 ser bra ut:) blir artig å se når du får festa plexi-plata!! men hvor mye kosta det i frakt?? KUTW Ps: sjekka pm? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Kosta rund 140 i frakt. Svær plate. Sjekka PM ja, men kan bare svare fort nå. Er opptatt. Lenke til kommentar
phOn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 gleder meg til å se resultatet, stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Dette kommer ilt å bli fett Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Nice! Hvor kjøpte du den Plexi'n og hvor mye kosta den? Stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Nice! Hvor kjøpte du den Plexi'n og hvor mye kosta den? Stå på! 5160588[/snapback] jeg tipper www.netshop.no koster fra 100-125kr elns Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Nice! Hvor kjøpte du den Plexi'n og hvor mye kosta den? Stå på! 5160588[/snapback] jeg tipper www.netshop.no koster fra 100-125kr elns 5160601[/snapback] Trur ikke det, de selger ikke 480mmx480mm der... 1x AC Ryan AcrylPanel 5mm, UV Blå 480x480mm Se der hehe hvor er den kjøpt? Lenke til kommentar
tofter Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) 1x AC Ryan AcrylPanel 5mm, UV Blå 480x480mm (ikke 500x500mm netshop...) 5159509[/snapback] DJ Ovin den ER kjøpt på netshop;) tror jeg må bestille meg en slik plate jeg og.. gleder meg til å se plata på kabinettet ditt Edit: les i parantesen:P Endret 16. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Dere har sikkert rett ;P Men jeg kan ikke finne noe 480mmx480mm plexi plate der.. Link Til Netshop sine Plexi Plater ;p Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Dere har sikkert rett ;P Men jeg kan ikke finne noe 480mmx480mm plexi plate der.. Link Til Netshop sine Plexi Plater ;p 5164084[/snapback] Det er bare de som oppgir feil mål Det er samme plate Jeg spurte shg.no om de kunne ta inn noe sånne plexiplater, men de sabare nei forde ac ryan er så dårlig/treg på å levere varer. pluss at de har en del syke priser på div kjølere Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Grunnen er at de har runda av til 500x500mm. Plagsomt egentlig... *sende klagemail* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Huff da.. da er det min feil sårri for all OT! Ja det var litt dumt at de har runda av:S Skjønner ikke det! Send klagemail du! Igjen, beklager! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Da vil jeg få tak i noen umbraco-skruer, så vil jeg se hva som er finest av det og sekskant-skruer.... Vurderer også å få plexien kutta ut av glassmesteren. Hater det materialet Kom også med ideer! Jeg er åpen for ideer som folk vil gi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå