Khalifen Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Update! Ja, nå kommer en pjertliten update. Har ikke fått kutta noe, siden beskyttelsesbrillene har forsvunnet på magisk vis, men jeg har fått maskert opp den sidedøra hvor vinduet skal De svarte strekene viser hvor vinduet skal. Skal bruke UV-blå plexi på utsida, og det skal fester med skruer. Her er en figur som jeg har gravert inn i en plexibit. Fant han i kladdeboka The power of Kladdebøker! Det var alt for idag. kutting av vindu blir ferdig imorgen, eller på tirsdag. Kom gjerne med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Blå og gul... SvenskePC! ellers ser jo dette ut som om det kan bli bra Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Ehhmm.. Gul og blå. Ikke blå og gul har tenkt til å lage 2 små vinduer i toppen, hva synes folk om det? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 bra mod! men hvorfår to vinduer i topp? ville heller gått for en. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Konge gravering :thumpup: Hehe, the power of kladdebøker Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 bra mod! men hvorfår to vinduer i topp? ville heller gått for en. 5114479[/snapback] Du skjønner, jeg har hatt to håndtak på "lokket", og de vinduene vil ha en gravering som blir lyst opp av noen LEDs av typen Ultrabright Takker Klikka_bZerk, skummelt hva man kan finne i de Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Toppen i kabinettet ditt ville ikke jeg ha kappa for mye i...den vil miste en del styrke, og når du da løfter i håndtakene vil i beste fall vinduet dette ut eller knuse, værstefall vil du krølle/bulke topp-platen... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har fjerna håndtakene, toppen tålte ikke belastningen. Så også på Ultrabright-LEDs idag. Pokker som de lyste! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Det vil bli en liten pause, siden jeg skal få tak i plexi plate (UV-reaktiv, blå), skruer til å feste vinduet og noen LEDs og motstandere... Jeg forsøker å jobbe med en skisse, men jeg er ikke altfor god i sketchup enda Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Har nå kjøpt UV-blå plexi! og 6stk av Blå LED og 2stk UV-LED Har også spurt om sponsorer, vendur, shg, 3dfxcool og hammar, venter på svar! Dessuten så skal jeg få stuff fra Claser'n snart. Umbraco-skruer og aluminiumsbit Skal også lage ny HDD-Rack med O-ringer, men trenger forslag til design! All hjelp trengs! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Digg! Vil bare si en ting... Hammar sponser ikke, de svarer ikke engang på mailene du sender dem! Det syns jeg er dårlig gjort, kunne svart kanskje... Shg sa også at de ikke sponser flere dette året, men de svarer, de andre sponser som bare det! PM sendt til king_of_kong Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Blir knall med blått og gult! Lykke til med sponsing! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Update Her er de første skissene, tegnet med hånd Her er oversida av HDD-racket jeg vil bygge. Jeg håper bildene sier sitt, men bare spør i vei Kom gjerne med ideer osv! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Da har jeg fått svar fra SHG, de sa at de ikke sponset flere dette året, men etter nyttår så kanskje.. har sagt til hammar at de kan overse min bønn om sponsing. Jeg venter fortsatt på svar fra 3dfxcool og Vendur. har også spurt HCS Electronics om sponsing. Håper på positivt svar. Men uansett: Pakken fra netshop er videresendt fra oslo, så jeg håper på å få den imorgen. Imorgen blir det også mere kutting, må lete ordentlig etter vernebrillene mine. Varene fra Claser'n ble det heller ikke noe av... Så jeg nå bruke andre skruer til å feste vinduet, såfremt jeg ikke finner noen her i byen.. Dessuten kunne jeg tenkt meg litt mer respons her, gjerne med ideer om hvordan ting burde bli gjort, hva som burde bli gjort, og hva som ikke burde blitt gjort Har også tenkt på plate der knappene skal være. jeg laget en enkel skisse i paint, men den skal dekoreres med noe metall som skal lakkes gult, eller noe netting av noe slag. Det var det for nå! Respons trengs! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Så ok ut det Skal du lodde på lengre ledninger fra cd/dvd rom og ned til kontrollpanelet da? Syns den pilot-bryteren ser sykt tøff ut, har den på microplex.no Ellers finfint Lenke til kommentar
tofter Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 ser bra ut dette:) hvis metallet i topp lokket ble for svakt til å holde håndtakene når du løfter kassa, kan du forsterke undersiden, slik som jeg gjorde på ACWC... ellers er jo vifter i toppen ett alternativ til å fjærne hullene fra håndtakene!!?? ser spennede ut det hdd-racket du har planlagt!! Lykke til med sponsing Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Jeg hadde håndtak. Nå er de fjerna.. Jeg vil heller ikke bruke håndtak på dette kabinettet, men uansett... Jeg har gjort noen innkjøp idag. Det ble ikke kutting siden plexien ikke kom idag heller *hive stein på posten* Men jeg har kjøpt skruer og netting Har nå to typer netting. Denne, det er den fineste, og den skal brukes bak vifter som støvfilter tror jeg.. Nærbilde. Dette er den andre typen... Jeg kjøpte også 20 M6 sekskantskruer med mutter idag. O.Borgen hadde ikke umbraco-skruer. Disse vil brukes til å feste vinduet med. Ang. knappene, så vil jeg lodde på lengre ledninger ja. Knappene jeg vil bruke.... Ang. toppen så vil jeg absolutt ikke bruke vifter. Kabinettet er ikke dypt nok, og strømforsyninga bruker helsikes mye plass :S Det var litt for nå. Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Det er nok lurt å innstallere netting som støvfilter, ja. Det blit tøft med det kontrollpanelet! Keep on moddin'! Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 på borgen i dag du også? jeg var der for å kjøpte spraylim...fy satan å dyr den butikken er! den nettingen din er for grovmasket til å stoppe støv, du kan heller prøve deg på europris, den hylla der de har damestrømper... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Tør liksom ikke kjøpe damestrømper. Blir litt mistenkelig nor en "fjortiss" går og kjøper det. Og ja, O.Borgen er dritdyr... *ønske seg clasern og biltema* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå