ovinn Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 At du tør.. Men hva er planen for dette da? Øyvind Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Måtte fjerne de for å få lakka PSU'en. Jeg kjenner moddelysten komme snikende! Kanskje vi kan se en update i nærmeste fremtid med kutting, borring, sparkling, pussing og lakking? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Finfint! ^^ Ahh, derfor ja Gleder meg : ) Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Digg, er det bare demontering for å kunne holde på å mekke på den eller? haha, jeg begynte med en psu før i dag jeg, er ferdig med demonteringa skal montere ny vifte osv, pluss at det blir vel et vindu og no lakk Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Nå som skolen er over, så har jeg vel tid til å modde Ikke se bort ifra en update i det nærmeste. Prosjektet skal være ferdig til 1. aug. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Ok, idag har jeg vært hos blikkenslageren, og han skal fikse en plate til 2 80mm vifter og et dobbelt 5,25" deksel med hull til viftestyringa. Dette til rundt hundrelappen sa han. Kan ta bilder imorgen når jeg får godsakene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå