Gå til innhold

Projekt "Le Jaune et Le Bleu" PSU 2.feb!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror kanskje at den vifta hadde blitt bedre om du hadde brukt lakk i steden for maling :hmm:

5545704[/snapback]

Den er jo selvfølgelig ikke ferdig malt. Dessuten har jeg prøvd sånn lakk, for at det skal få et fint resultat må man lakke med hvit maling først, så fluoriserende og tilslutt klarlakk. Gadd ikke fyre av 400kr alene på 3 lakkbokser....

Edit: Har også lodde av ledninger så nå er PSU'en klar til sparkling, grunning og lakking. Skal bli ferdig med flere ting sånn at jeg får sparkla alt samtidig :)

5547089[/snapback]

Det blir 45+40+40 på biltema hvis du skal kjøpe det der ;)

Hvilken farge skal PSU ha da? :hmm:

Lenke til kommentar
PSU skal bli blå, som innsiden av kabinettet :) Grillene vil bli gule og vifte styringsdotten vil bli gul.

Dessuten, jeg har ikke Biltema her. Må kjøre til Hamar da...

5551635[/snapback]

Kunne sikkert værdt et forsøk å komme seg ditt et vis ;) sånn som jeg bor i bodø og nermeste biltema er i trondheim :cry:

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ikke har jobba noe særlig. Sliter litt med HDD-racket. Må få gjort eksakte mål osv. Dessuten må jeg få kutta ferdig vinduet, og filt det ned til det blir helt kvadratisk. Så blir det å gå over med sandpapir sånn at kanten blir fin :)

Dessuten, ville det passe med en blå stripe som er ca. 4cm tykk som gikk på topplokket og ned fronten?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ville bare legge til en update jeg ikke la til for en stund sia. Det går ut på å lodde litt i PSU'en. Dessuten vil jeg begynne å jobbe mer etter konfen. og tentamen. I løpet av sommerferien så er nok modden ferdig + kanskje en ny en?

post-39559-1147272772_thumb.jpg

Skjemaet mitt. Man må ha oversikt ;)

post-39559-1147272745_thumb.jpg

Et offer

post-39559-1147272841_thumb.jpg

*svi, svi, lodde, lodde "AU!"*

post-39559-1147272797_thumb.jpg

Yay!

Det var det for nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...