spyro Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Gleder meg til bilder av PSU lakket. Stå på Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Tror kanskje at den vifta hadde blitt bedre om du hadde brukt lakk i steden for maling 5545704[/snapback] Den er jo selvfølgelig ikke ferdig malt. Dessuten har jeg prøvd sånn lakk, for at det skal få et fint resultat må man lakke med hvit maling først, så fluoriserende og tilslutt klarlakk. Gadd ikke fyre av 400kr alene på 3 lakkbokser.... Edit: Har også lodde av ledninger så nå er PSU'en klar til sparkling, grunning og lakking. Skal bli ferdig med flere ting sånn at jeg får sparkla alt samtidig 5547089[/snapback] Det blir 45+40+40 på biltema hvis du skal kjøpe det der Hvilken farge skal PSU ha da? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 PSU skal bli blå, som innsiden av kabinettet Grillene vil bli gule og vifte styringsdotten vil bli gul. Dessuten, jeg har ikke Biltema her. Må kjøre til Hamar da... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 PSU skal bli blå, som innsiden av kabinettet Grillene vil bli gule og vifte styringsdotten vil bli gul. Dessuten, jeg har ikke Biltema her. Må kjøre til Hamar da... 5551635[/snapback] Kunne sikkert værdt et forsøk å komme seg ditt et vis sånn som jeg bor i bodø og nermeste biltema er i trondheim Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 hehe, Hamar, det er ikke så langt det da Jeg bor i Øyer, så må kjøre enda lenger jeg, syns det funker sånn halvveis.. Men er vel oftest innafor jeg da. men uansett, blir bra detta Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Må innrømme at jeg ikke har jobba noe særlig. Sliter litt med HDD-racket. Må få gjort eksakte mål osv. Dessuten må jeg få kutta ferdig vinduet, og filt det ned til det blir helt kvadratisk. Så blir det å gå over med sandpapir sånn at kanten blir fin Dessuten, ville det passe med en blå stripe som er ca. 4cm tykk som gikk på topplokket og ned fronten? Lenke til kommentar
Chb Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har lest workloggen og den er superbra. Som så mange andre sier: keep on modding . Nice PSU forresten. Gleder meg til å se ferdig med UV-Plexi. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Takker! Sånne kommentarer varmer! Hadde også tenkt til å modde igår etter en litt for lang pause fra modding, men en venn kom på besøk. Idag kan jeg heller ikke modde, men imorgen skal jeg se hva jeg kan få gjort Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Tja, striper kan passe inn. men har du et bilde av fronten? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Her er et bilde. Skal selvfølgelig pusse ned den lakken igjen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 2 Blå striper kan passe veldig godt inn der Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 2 Blå striper kan passe veldig godt inn der 5640693[/snapback] Enig der. hvor tykka skal evt. striper være? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har tenkt på en 6cm tykk stripe som går langs midten og opp til toppen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Har dessverre ikke giddet å jobbe i det siste. Har ikke hatt energi Lenke til kommentar
spyro Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Ikke så bra. Håper du får energi så vi får sett litt bra arbeid her Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ta en sup med battery eller red bull! btw: hvor skal du montere knappene? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Blir nok til at jeg monterer de i en 5.25" brønn. Og det ser ut som jeg må droppe noen av planene hvis jeg skal blir ferdig en gang... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Ville bare legge til en update jeg ikke la til for en stund sia. Det går ut på å lodde litt i PSU'en. Dessuten vil jeg begynne å jobbe mer etter konfen. og tentamen. I løpet av sommerferien så er nok modden ferdig + kanskje en ny en? Skjemaet mitt. Man må ha oversikt Et offer *svi, svi, lodde, lodde "AU!"* Yay! Det var det for nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå