Khalifen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Le Jaune et Le Bleu Ja, da må ett Cooler Master, av typen Centurion Grunnen til at den trengs litt mere modding er at den nylig falt i bakken når en forsøkte å ta den inn i bilen. Skaden ble ikke veldig stor, bare bakparten der topplokket festes med thumbscrew. Det som skal bli gjort er å lakke dataen i gult og blått. Altså gule paneler, kanskje med detaljer i blått, nytt vindu med gravering (trenger ide her), chassiset i blått, psu'en i gult, blå viftegriller osv. Har dessverre ikke skisser enda, men sjekk noen gamle bilder, før jeg rydda opp Her! Kom gjerne med konstruktiv kritikk takk Sponsorer: Edit: Skifta navn og tekst. Edit: Logo laget av Faris. Hail! Hail! Hail! Edit: Sponsing av Norsk Hobbyelektronikk Edit: Sponsing av Netshop! Le Jaune et Le Bleu Betyr enkelt "Gult og blått" Endret 2. februar 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 blir sikkert kult dette. men kan du ikke legge ut noen bilder av hvordan det er nå? noe som det egentlig skal være i første post.... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Problemet er det at jeg ikke har kamera atm, det er bortevekk *lete etter* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Litt lite info, bilder savnes. Er en idè å skaffe kamera, ellers blir tråden overført til case-mods eller stengt ettehvert. Forresten, kjempekabinett du har! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Update! Har nå fått gjort div. ting. Blant annet kjøpt inn lakk, grunning, klarlakk, 3 brytere og 1m rød leding og 1m svart ledning. Jeg må også bruke gul farge istedenfor grønn. Fant nemlig ingen kule grønnfarger Trenger også noen ideer ang. topplokket, tør ikke ha håndtak der lenger, det er ikke trygt. Hva skal jeg gjøre der? Skjære ut en logo og legge på plexi på toppen for å kanskje lyse det opp med LEDs`? Bilder: Her er da chassiset, det trenger litt modding. Her blir det festa en plexiplate hvor jeg kutter ut viftehull. Her er fronten ogsånt Her er sidedørene, de hullene skal bli bli til et ordentlig viftehull, og jeg skal ha et nesten heldekkende vindu. Her er fronten grunna, brukte først: Sandpapir! I 400, 600, 800 og 1200 Så var det knappene, 2 til CD-brenner og DVD-spiller, en til katoder. Her er dottene til viftestyringa, de skal bli blå Mine vakre viftegriller..... Lakka! I blå! Det var det for nå, skal moddes mer imorra, blant annet fjerne popnaglene fra topplokket, kutte ut plexiplata og litt mere lakking. Endret 15. november 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ble tøft det der Keep on moding Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Alt skal visst lakkeres, blir nok bra detta! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Alt skal lakkeres, fikk også kutta ut rammen som viftene skal festes i, men jeg HATER å jobbe med plexi, og stikksaga slår seg vrang et par ganger, så det ble litt skjeivt. Dessuten lukter det d***t. Trenger også forslag til et ordentlig navn, pluss en logo som skal graveres i plexivinduet, og hvordan blå detaljer som skal lakkes på sidedørene og toppen osv. Lenke til kommentar
PO4nuke Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg villa tatt meg litt tid til å finne ut hva du ska ha selv, blir mere fornøyd med resultatet da. Ellers ser det bra ut! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Hva med Blue dong? Endret 26. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Haha! Tenkte kanskje på: Yell'o'n Blue eller noe sånt. Le Jaune et Le Bleu Likte faktisk den siste versjonen best Endret 27. oktober 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Har dessverre ikke jobbet i helgen, men utover uka blir det mere jobbing. Det lover jeg Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Stå på, but get to the case(mod) Endret 3. november 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Haha! Replikk-stjeler! Men tilbake til saken... UPDATE! Da har jeg ikke jobba som en gamp i det siste, men her kommer en bitteliten update: Fronten, fin gul ikke sant Litt dårlig gulfarge spør du meg. Dø Europris lakk! Dø! Ferdig viftegriller Dotter ferdige Mmmmmm! Plexiramma trenger noe modding for å kunne passe inn, og loddinga skjer kanskje til helga, eller uka Trenger også hjelp til det jeg skal gravere inn, og andre innspill! Kom med innspill! Lenke til kommentar
tofter Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 bra knall farger;) stå på!! julebrus er digg!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 syns fargevalget ditt var ganske knæsj Ganske priginal denne, noe som kan skille seg litt ut Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Fin-fin update, gleder meg allerede til resten! Et spm; hva er de dottene? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det min gode venn, er dottene til viftestyringa! Står lenger oppi her.. Fin update forresten! stå på! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Dette ser bra ut, venter på flere bilder =) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Oohhh, fine tilbakemeldinger. Nå vil jeg modde .....men først er det skole... Men det blir tilpassing av plexi, markering av vinduet, og kanskje andre ting og finurlige løsninger. Må fikse en logo snart. har forsøkt selv, men det blir ikke noe særlig... Photoshop er ikke akkurat mitt spesialiseringsfelt Jeg tenker på å bruke noe netting som jeg har til å ha som støvfilter. Lakke det gult også..... Kanskje... Kanskje det ja.. Plassering av knapper og andre fiks-fakserier: Jeg tenker på å montere knapper og sånt i et ledig 5.25 brønn, et det siste dekselet. Jeg må vel kutte ut noe på toppen av kabinettet også. Det blir 5 stygge hull på bak- og frontdelen av topplokket. Der må jeg vel kutte ut noe, kanskje bruke noe blå plexi der. Med en gravering der det står "Le Jaune et Le Bleu". *fjerne etch på blå plexi* Mer senere idag. Kom gjerne med kritikk og alt sånt. Si også hva dere kunne tenkt at skulle vært på modden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå