tunefish Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hva slags discompiler er d folk bruker på femmern? Har lasta ned VBdis3, men funker ikke spes supert må jeg si... Subscript out of range, blablabla... :sad: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 vbdis26e.zip er filen jeg brukte på level 5. tror vbdecomp.zip også skal funke. drit i (feil)meldingene du eventuelt får. filene du trenger legges i output mappen du velger når du starter discompilingen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 WOOHOO! Level 7, Here I come!! level 6 var jo mindre stress enn 5'eren (dvs jeg hadde ikke klarte hvis ingen hadde nevnt packet sniffer) Lenke til kommentar
Corn Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Joda, de fleste oppgavene blir lettere hvis man får med grunntanken. Jeg synses ikke 7'ern var så lett da. Lykke til! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Artig sak det her. Hadde det ikke vært for at jeg fikk denne feilmeldinga på firern; 'Java.Lang.ClassNotFoundException: PasswdLevel4.class' Mangler jeg Java, eller skal det være sånn? Har lasta ned MS VM + Java og har Sun Java fra før. Er det der det kræsjer, kanskje? Sun og MS er jo ikke perlevenner akurat... Det som skal skrives inn har jeg funnet, men jeg får jo **** ikke gjort det... Førstegangs "hacker" Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Jeppa! eg er på level 8 no.. jippi.. altso: til folk som har svart på mitt innlegg (ca 100?)...tenkt litt selv.. ikke alt er like selvsakt, men jeg er ingen hacker-mester.. men level 8 anyway.. Lenke til kommentar
steinberg Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 oppgave 2! jeg har nå slettet filene i temp mappa, opner på nytt og det er 3 filer der. men jeg skjønner ikke hva jeg får gjort med de 3 filene som gjør at jeg klarer oppgave 2 jeg vet at det er flere som lurer på dette, så vær så snill dere som kan dette bare si oss hvordan vi skal gjøre det. jeg vil ikke vite passord eller bn. bare fremgangsmetoden Lenke til kommentar
Corn Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hva med Å LESE filene du finner i temp mappa? Jeg hakke prøvd meg på 8'ern, likte den ikke i det hele tatt. Fornøy nå jeg Lenke til kommentar
house Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 åpne de filene du finner i temp mappa i notepad.. les deg frem, der finner du "try2hack" og "nokiaisgood" ... THE END! Housey Lenke til kommentar
pskard Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Vi har hatt flere tråder om denne testen :smile: Her er den første vi laget: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=3876&forum=25 Lenke til kommentar
Corn Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Veit det, har jo bedt folka om å søke i forumet selv, men det er visst tabu. Når det skal sies så tar det litt tid å søke her, er det himla mange forum dere søker på? Vet at man kan stille hvilken del av forumet man skal søke osv.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 dette er egentlig ikke et hjelp meg spørsmål, mer et spar-meg-for-masse unødvendig-stress spørsmål. På level 7: Er du nødt å klare alle tre "sjekkene" før det skjer noe? eller blir du gjort oppmerksom på hvilke sjekker du har klart underveis? har sett litt gjennom den andre tråden, men det nytter jo ikke å søke, og 18 sider er litt mye å lese gjennom... Nå som denne tråden er aktiv er det liksom mulig å få hjelp her... Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Man blir gjort oppmerksom på hvilke tester man har klart. Et tips fra den forrige tråden var genialt. I GetRight kan man sette det meste..... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: On 2002-04-09 19:50, KalleKanin skrev:Man blir gjort oppmerksom på hvilke tester man har klart. Et tips fra den forrige tråden var genialt. I GetRight kan man sette det meste..... Yeah! etter at jeg skaffet meg Getright gikk level 7 så det suste! så var det level 8... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hehe, dahh, med getright-browseren er jo alt simpelt. 8'ern gidder jeg ikke, er redd det er masse tulle encryption i den. Si ifra hvis du klarer den da, det hadde vært fett Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 hmm. den ser litt hardcore ut... spørs om jeg greier, eller gidder mer nå. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Noen som har greid level9?? Trenger litt hjelp med boten og bugen! Lenke til kommentar
Roella Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 I stedet for at alle skal fortelle hvor de kommer, kan ikke noen forklare hva man skal bruke dette her til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå