Metric Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Og et tips til n00bs, prøv å bruk en simpel tekst editor, f.eks NOTEPAD, og huet litt sammen. Før dere spør. PS: Skal ikke si at jeg ikke er litt n00b selv, men de 4 første synes jeg burde være mulig å klare. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 høyreklik og enter på en gang::? Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 De 4 første var forholdsvis enkle.... #5 ser og er nok kjip! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Er det mulig å fixe level 5 uten visual basics? har skaffet meg et discompiler, men den lager bare noen filer som det står jeg skal åpne i visual basics. (.map eller noe sånt) Lenke til kommentar
Corn Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Ja da, trenger ikke skillz for å klare 5'ern. Det du kanskje ikke har merket er at decompilerer lagrer noen filer på hardisken etter decomp... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Btw: Jeg trenger http tag/header eller.no kunnskap for 7'ern right? Får vel søke for å finne ut hva slags tags jeg trenger Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 OK. skjønner nå. løsningen står i .bas filen. får vel sette meg ned å studere. synes levlene kunne gått litt gradvis oppover. level 1-4 var jo prikk like. så plutselig blir det helt annerledes på 5'eren. (hint til level 1-4: finn frem internett temp mappen, slett alt, og gå inn på sidene du skal finne passordet til. det dukker opp objekter i mappen... :smile: ) Lenke til kommentar
Corn Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Phew! Endelig forbi nummer 7. Den var ekkel! Nummer 8 tenker jeg ikke på enda Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Kan noen fortelle meg 2'ern?? PLZ!! Like før jeg kjører hue inn i veggen..!! **** **** **** **** **** **** Lenke til kommentar
Corn Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Geezus eller hva han het (sorry) fortalte deg jo nettopp 2'ern! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Halla folx! Jeg har hase meg igjennom de fire første, egentlig ganske simple... tok litt tid før jeg skjønte at "xxx" fila betydde no, så egentlig veldig harmløs... Men nå når jeg kom til femmeren ble det strax problemer... Jeg har lasta ned et programmeringsprogram men skjønner bæret av det... hehe :wink: kan noen si en link til et bra program jeg kan bruke? og kansje itj så vanskli å lære?? Takker for alt nå!! jhehe!! Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hm, sitter fast på Level 6..... Greier ikke å decompile filen, og er derfor litt lost.... Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 hei... klarte nr 1! hvordan gjør man nr 2?? jeg vil ikke vite hva svaret er men hvordan man gjør det... plz help us... =) Senitel Lenke til kommentar
Corn Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hehehe, alle hackeren er våkne om natten :smile: Jeg er kommet til nummer 8, den gidder jeg ikke prøve på. Fyr løs spørsmål, men svar på nummer 2-4 har jo geezus svart på Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Gi et lite hint om hvordan 6'ern skal løses?? Prøvde å snorte forbindelsen uten hell. Er ikke helt med hvordan man eg. gjør det. Prøvde å bruke WinDump.... [ Denne Melding var redigert av: KalleKanin på 2002-04-08 23:47 ] Lenke til kommentar
Corn Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Vel programmet sender ut en pakke til serveren som igjen sender en pakke tilbake til programmet. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Tenkte meg noe slikt..Derfor jeg prøvde å snorte. (Som sagt uten hell. Fikk bare masse gurba ut i loggene...) Noen OK'e programmer for å plukke opp pakker?? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jau, commview er et godt program til det, selv om det bar viser halvparten av pakkene siden det er shareware, men bare send 2-3ganger så får du partallene på din side og vist riktige pakker Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Takker!! Skal teste det ut!! HM, gir opp for i kveld.. Fikk bare noe "ababa aaaaa abbaa abbba aaaaa baaaa baaba babba"-greier.. Kanskje noe med "encryption type" tullet å gjøre... [ Denne Melding var redigert av: KalleKanin på 2002-04-09 00:22 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 ARRRGHH. hvorfor funker kun packet snifferene gjennom LAN'et mitt?? har prøvd 2. "commview", og Ufasoft's "Sniffer". jeg har vært innpå setup og fixet det som skal fikses... finnes det andre sniffere? hart søkt på google uten særlig brae resultater. (bare linux stuff) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå