Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hacking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-07 23:22, Corn skrev:

HVIS jeg sier løsningen til 2'ern kommer du snart nok til å be om løsningen til 3'ern og så til 4'ern og så til 5'ern også videre...


 

Eksakt!

Klarer man ikke å komme videre - så fortjener man det ikke. Det en god grunn til det, og det er at man ikke er flink nok.

Lenke til kommentar

Jeg ber bare om et hint til level 5.

 

Det merkelige er at det står et brukernavn og passord i filen, men det er feil!

 

tror ikke det går an å lese passordet i filene nå lenger...

 

kom igjen. et lite hint! (program eller noe jeg trenger?)

 

 

de fire første var jo barnemat.

skjønner ikke at det går an å klare den første, men ikke de tre neste...

Lenke til kommentar

De 4 første er jo så og si prikk like, nummer 5 er et godt forsøk, decompile kan være en mulighet ja :smile:

 

Nummer 6, jeg husker den. Måtte dessverre søke på nettet om den krypteringen (ikke søren om jeg skal sitte å gjette tall hele dagen)

 

Også tror jeg det var nummer 7 jeg ikke klarte, hugser ikkje heilt. Det var noe telnet shit.

 

BTW: Du trenger eksterne programmer for nummer 5 og 6

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-07 23:22, Corn skrev:

HVIS jeg sier løsningen til 2'ern kommer du snart nok til å be om løsningen til 3'ern og så til 4'ern og så til 5'ern også videre...


 

Men er ikke dette forumet ment for å hjelpe andre?.Enn hvis jeg hadde problemer med å sette opp et nettverk.Så spør jeg f.eks deg om hjelp til dette.Men når jeg da f.eks har fått pc nr.1 på nett,men ikke resten,så sier du at:"nei,kan ikke komme med løsningen,da kommer du bare til å spørre om pc nr.2 og 3 og 4 o.s.v.??

 

Bare lurer jeg.....

Lenke til kommentar

Hehe, CIder.

Ein kan vel kanskje gå ut frå at om du spør om hjelp til nettverk så har du praktisk nytte av det, du skal sikkert bruke nettverket til noko fornuftig, og da er vi glad for å hjelpe.

Men denne hacke-greia er berre for moro, og laga for at DU på eiga hand skal lære litt basic stuff. Om vi hjelper deg så blir det litt som å samarbeide på eksamen. Lettvint, men du har ikkje spesielt nytte av det på lang sikt.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si en ting med try2hack.nl Det lønner seg å bruke, IE, Opera 6.0 funka ikke hvertfall. Ble bare kødd på level 2, den var lett, men umulig med Opera fordi Flash'en kom ikke frem. Vanskelig å skrive inn UN/PW når det ikke er noen "type-in-box'er".

 

Har prøvd dette før, tror jeg kom til 6'ern, men den var litt vanskelig synes jeg, men det er jo bare bra :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...