Laughing Madcap Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Får veldig mye lagg i Iron Forge, kan nesten ikke bevege meg etter 1 min, men det blir aldrig helt borte. Har gjort om grafikk instillingene så det lagger mist, men det er ikke borte. Kjører nesten alt på low untat "Distance" som gjør at du ser lengre.(prøvde og sette ned den men det hjalp ikke). Oppløsing 1024+768. Disse instillingene beholder jeg synes ikke resten hadde mye og si+ at det er irriterende og skifte hele tiden. Noen som har noen tips? BTW: Lagger mindre etterhvert, kan hende man må laste in sinnsykt mye før det blir bra? vet ikke? Trenger hjelp!! og takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Kan du skrive litt om spesifikasjonene du har på dataen din? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Med mindre enn 1gb med ram vil det alltid vere sånn.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 spilte en del før med 512 mb ram og da måtte jeg holde meg langt unna IF. Nå har jeg over 1gb ram og det lagger fortsatt en god del. Noe av dette ble fikset i 1.8 patchen, men istedet for lange større lag, får jeg småere med flere lag. AH har også blitt senere, og på full server (Silvermoon) kan dette bli irriterende over lengre perioder. derfor drar jeg bare dit når jeg må.. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 etter 1.8 patchen har jeg ikke hatt problemer i IF i det hele tatt. spiller på thunderhorn, så det er kanskje ikke den mest populære serveren, men allikevel har 1 gb ram her også. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Maaange av serverne har store lag/latency problemer uansett maskinvare... På Hellscream hadde jeg fine 50-60 tidligere, nå er det alltid mellom 100-200ms. Litt ekstra kjipt når meg og dama skal prøve å spille på samme linje (noe som gikk fint tidligere), nå må vi ofte gi opp og spille hver sin gang, så kjøp nr 2 av wow ble jo penger i dass når vi bare kan spille på en account om gangen likevel.. Og nei, det er ikke internett leverandøren sin skyld.. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er nok mest hardawre som gjør at det "lagger" i IF og Orgrimmar. Lagen kan være minimal men de fleste får nok 0.5 FPS med en gang dem løper til bank/AH området. Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 I motsetning til flere her hadde jeg sjelden lagg før 1.8 patchen, men etter 1.8 har jeg hatt praktisk talt permanent lagg (på Sylvanas), ikke bare i Ironforge, men overalt. I tillegg har jeg fått en del bugs i grafikken. Jeg har 1gb ram, Ati X800Xt skjermkort, amd 3500+ cpu og 3 Mbit linje, så systemet burde være oppegående nok. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Etter 1.8 har alt blitt svært så mye bedre for min del - Amd Athlon 64 3000+, 1 GB RAM, ATI Radeon 9800 Pro. Opplevde 10 sekunders "full stopp" ved innlogging og så snart jeg ville fly ut av IF, så snart gryphon kom til åpningen i domen over The Great Forge var det stopp i ca. 10 sekunder igjen. Har nå noen sekunder ved innlogging/zoning til IF - dette kan jeg absolutt leve med Edit: Kjører på 1650 x 1050 (mener jeg det er), husker ikke helt øvrige innstillinger Endret 25. oktober 2005 av Gnurk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå