Maaze Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Nå har jeg hatt et problem i lengere tid med grafikken i Ghost Recon. Hovedsakelig kan problemet beskrives som dette: Det begynner så smått i hovedmenyen. Du vet de avlange knappene som heter options og multiplayer osv., det er et brudd akkurat på midten. (ene halvdelen er bittelitegrann lenger ned enn den andre. Så kommer jeg inn i spillet. Der er det stygge feil på figur og terreng. terreng feilen er sånn at bakken blir svart av og til (teksturfeil). Personene blir (litt vanskelig og forklare) skal vi si "deigete" og "smuldrete". (Har dessverre ingen annen måte og beskrive dette på.hehe) Har nyeste drivere til mitt Radeon 8500. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 He,he bytt til Nvidia sine kort eller sjekk om det finns en egen oppdatering til ATI og spillet. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Har du installert en ny mod? Fikk problemer da jeg lastet ned den aller siste moden. Har også fått problemer med grafikken hvis jeg bytter mellom programmer mens spillet laster seg ned. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Å be han kjøpe nytt skjermkort er vel kanskje lite behjelpelig!! Har du prøvdt å installere spillet på ny....? Har du hatt samme problem i andre spill? Lenke til kommentar
IBMaptiva Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 KJØP DEG NYTT RADEON ER NOE DRITT! FORRESTEN GHOST RECON ER IKKE AKKURAT DET BESTE SPILLE SOM ER LAGET ELLER! mEN DU KAN IKKE SKYLDE PÅ SPILLE DET ER DEG DET ER NOE MED! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 IBMaptiva: Lær deg folkeskikk eller finn deg et annet forum. Caps er en uting og det er hets også! Har du ikke noe behjelpelig å komme med så vær så snill og dra deg vekk! Du burde kanskje lese retningslinjene og nettikette-guiden for dette forumet! Forøvrig tror jeg nok du er utestengt ganske snart... Lenke til kommentar
Maaze Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 IBMaptiva: Hehe. Radeon er dårlig sier du ja... Siggen din var jo utrolig bra da... hehe. måtte ha med den siste MHz'n... AK74: nei, ikke lasta ned noe mod nei. smetho: hjelper ikke å installere på nytt nei, har heller ikke problem med andre spill, men spillet har faktisk fungert bra før, men da jeg tror det begynte sånn da jeg lastet ned Catalyst driverne. skal prøve å gjøre som firberblad sier og lete etter en patch til ATI og spillet [ Denne Melding var redigert av: Maaze på 2002-08-24 13:55 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå