Gå til innhold

13 år gamle nynazistiske jenter

bfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der var kult å lese syns jeg. Er utlending selv og så klart mot rasisme, men lo litt når jeg leste det. De stakkars små jentene der vet bare det de har blitt lært av moren sin og ikke noe annet virker det som. Begynte å tenke på hva som kunne ha skjedd hvis jeg plutselig møtte opp på en konsert. Syns det hadde vært kult å se på en video av konserten dems.

Men syns egentlig synd på de jentene. Spesielt nå som de er i avisen over hele verden. Tenk om de om noen år begynner å tenke for seg selv og ikke vil være rasister lenger? De er nå stemplet for livet. Og alt på grunn av at foreldra lærte dem det...

Lenke til kommentar
Håper de der blir skutt rett ned på åpen gate av en svart person.  Da blir jeg glad.

5057773[/snapback]

Ja. Så nå er det bare svarte personer som skyter mennesker? Det du mener?

5057915[/snapback]

Nei, men passer best at en svart person skyter de folka der.

Lenke til kommentar
Håper de der blir skutt rett ned på åpen gate av en svart person.  Da blir jeg glad.

5057773[/snapback]

Ja. Så nå er det bare svarte personer som skyter mennesker? Det du mener?

5057915[/snapback]

Nei, men passer best at en svart person skyter de folka der.

5058479[/snapback]

Best å bekrefte fordommene til folka ja.

GG

Lenke til kommentar
Best å bekrefte fordommene til folka ja.

GG

5058550[/snapback]

Er enig med deg. Jeg har alltid ment at det ikke er bra å få utlendinger til å slå ned rasister. De kommer bare til å få større hat av det. Man må heller overraske dem, vise dem positive ting de ikke tror om det de hater. Negative ting kommer bare til å legge til hatet dems.

Men tror egentlig at de jentene kommer til å skifte mening etterhvert. Bare de går vekk fra armene til mamma og ser hvordan verden er for seg selv. Da de ikke lenger har noen som putter tanker inn i hodet dems hele tiden.

Endret av SweeeTMaN
Lenke til kommentar

Jeg synes det er trist å se noen bli så hjernevasket med slik nazi propoganda. De to jentene og familien deres lever tydeligvis i sin egen verden :roll:

What is your opinion on Hitler ?

-I think that he wanted to preserve his race.

He had 6 million jews exicuted.

-I think that is an exaggeration.

-I hardly believe that there is even that many jews alive back then.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Kule t-shirt's :wee:

5059148[/snapback]

Enig, noen som vet hvor man får kjøpt de der? :)

5059446[/snapback]

Ja.. for det hadde vært sååååå stilig! :roll:

Syns egentlig hele greier er kjempetrist, mest av alt for jentene selv. Mange barn blir oppdradd til å hate men ved å bli såpass eksponert er fremtiden deres ganske fastsatt allerede.

Lenke til kommentar

Hmm, noe sier meg at disse smårippsa kommer til å si at nyere genforskning, som beviser at alle mennesker kommer fra Afrika, er at jødisk komplott for å moralsk ødelegge skikkelige mennesker...

Forresten er det ikke biraser/underraser innad i menneskerasen, så å jalle ivei om den "ariske rase" er bare bull. Morsomt nok dret Hitler seg ut når han valgte begrepet arisk, det kommer fra midtøsten/India.

Begrepet kommer forresten fra sanskrit, tidligst funnet i en tekst kallt "Vedas" fra ca 2000 f.kr.

Lenke til kommentar
Kule t-shirt's :wee:

5059148[/snapback]

Enig, noen som vet hvor man får kjøpt de der? :)

5059446[/snapback]

Ja.. for det hadde vært sååååå stilig! :roll:

5060456[/snapback]

Pfft, Dressmann selger boxere med Che på. Same shit, different wrapping. ^^

5060987[/snapback]

Kan ikke si meg helt enig i det. Che var nok ikke godgutt han heller, men helt i Adolfs klasse var han vel aldri. Når det er sagt har jeg ikke sansen for Che klær heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...