Dwagon Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det som tirrer meg mest er at de blander Åsatroen inn i nasjonalsosialismen, DET LIKER JEG IKKE! hører en del på litt "ekstrem" musikk selv, men ikke noe av det sverter Åsatroen min, skulle likt å se hvilke nasjonalsosialister som kommer til valhall. *momle gromle sint på* bare for å definere hva som vekte mitt sinne mot disse småjentene var det teksten i en sang The Road to Valhalla ( by Ian Stuart)-Dedicated to the memory of Sammy Weaver- I den sangen synger de om veien til Valhall og det skal være minne om en Viking gutt ved navn Sammy Weaver!! NÅR I SVARTE ***** het vikinger noe som SAMMY!?? blir så frustrert! VIKINGER ER IKKE NAZI! brutale er de kanskje men ikke nazi. ååå jeg kjenner blodet mitt koke. Jeg la også merke til at noen av sangene har viking preg over seg. Mens jeg skummet gjennom tekstene så jeg at de hadde "misbrukt" slike ord: Vinland = det vikingene kalte USA Valhall = Ja det vet de fleste hva er Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har egentlig null problem med det whatsoever, alle må få lov å tro og mene hva de vil. Om det ikke går så er det vel fascisme det også? Et sjokk for enkelte men kristendommen har drept flere mennesker gjennom tidene enn nazismen, hva skal vi gjøre med kristne da? Begynner å bli nervøs her. Enig med en annen her, vi er alle hjernevasket på vår egen måte, og det som er normalt for oss kan også virke hjernevasket for dem, hva som er rett er vel antallet hjernevaskede folk som bestemmer.. MC2 sa: "men jeg kan ikke komme på en god grunn for hvite amerikanere å hate svarte mennesker. Det var tross alt dem som dro med alle (stort sett) fra Afrika og satte dem i slavearbeid." Hmmm, er ikke det ganske trangsynt? Lurer på hvor mange av de som tok med seg afrikanere til amerika som fremdeles lever jeg.. Lenke til kommentar
MorganW Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 jeg må bare si det.. 100,- til den første flerkulturelle som klarer lure en av de Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Er det noen i verden jeg godt kan se bli skutt er det sånne som dem... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Er det noen i verden jeg godt kan se bli skutt er det sånne som dem... 5055884[/snapback] Og det skal gjøre deg noe bedre enn dem? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Er det noen i verden jeg godt kan se bli skutt er det sånne som dem... 5055884[/snapback] Og det skal gjøre deg noe bedre enn dem? 5055889[/snapback] Se på de stakkarne da... når de ikke vet bedre enn det kommer de bare til å skade mange andre (psykisk). Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Er det noen i verden jeg godt kan se bli skutt er det sånne som dem... 5055884[/snapback] Og det skal gjøre deg noe bedre enn dem? 5055889[/snapback] Se på de stakkarne da... når de ikke vet bedre enn det kommer de bare til å skade mange andre (psykisk). 5055895[/snapback] Blir du psykisk skadet pga rappere gir ut plater gjennom anerkjente plateselskap der de sier "kill all whiteys"? Ærlig talt tror jeg de det der er rettet mot bryr seg like lite om tvillingene som du om den sangen.. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Er det noen i verden jeg godt kan se bli skutt er det sånne som dem... 5055884[/snapback] Jaja køyr på... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 blir så frustrert! VIKINGER ER IKKE NAZI! brutale er de kanskje men ikke nazi.5055793[/snapback] Arrr! Lenke til kommentar
royale Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 helt sjukt, de må dø. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Only in America'ah Lenke til kommentar
royale Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 håper virkelig at de blir skutt, eller noe værre. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 forsåvidt enig, folk må gjøre hva de vil, for da kan ingen nekte meg å kalle dem idioter av dimesjoner, det er jo ytringsfriheten går ut på ikke sant? men får gå litt lengre inni kjernen, så synes det er forkastelig å forpeste og hjernevaske to jenter på 13år, tror ikke de vet hva nazismen innebærte under 2. verdenskrig og i senere tid. Her må jeg bare si: syns det er forkastlig at folk er kommunister, når de ikke vet hva kommunismen innebar under Stalin og gjengen. Boken om kommunistiske lands svarteste sider er stor. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Folk må mene hva de vil, men at de skal spre den trangsynte, utdaterte og løgnaktige propagandaen sin gjennom MUSIKKEN? Det er rent misbruk av 2 tilsynelatende flotte jenter. At noen foreldre kan gi dem et slikt forferdelig budskap inn med morsmelken er helt forkastelig. Noen burde vært beskyttet mot seg selv Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kanskje det er du som er trangsynt? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) forsåvidt enig, folk må gjøre hva de vil, for da kan ingen nekte meg å kalle dem idioter av dimesjoner, det er jo ytringsfriheten går ut på ikke sant? men får gå litt lengre inni kjernen, så synes det er forkastelig å forpeste og hjernevaske to jenter på 13år, tror ikke de vet hva nazismen innebærte under 2. verdenskrig og i senere tid. Her må jeg bare si: syns det er forkastlig at folk er kommunister, når de ikke vet hva kommunismen innebar under Stalin og gjengen. Boken om kommunistiske lands svarteste sider er stor. 5056994[/snapback] jeg stopper deg ikke, det er _din_ mening btw : jeg er ikke kommunist Endret 25. oktober 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kanskje det er du som er trangsynt? 5057220[/snapback] på hvilket grunnlag kan du si det? Lenke til kommentar
royale Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Håper de der blir skutt rett ned på åpen gate av en svart person. Da blir jeg glad. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Håper de der blir skutt rett ned på åpen gate av en svart person. Da blir jeg glad. 5057773[/snapback] Ja. Så nå er det bare svarte personer som skyter mennesker? Det du mener? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ehm, synes folk bør begynne å eze litt... Alle har forskjellig meninger, betyr ikke at du må ha samme, bare respekter at de har sine egne. (Vedder på at jeg kommer til å bli flamet for dette... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå