Gå til innhold

13 år gamle nynazistiske jenter

bfisk

Anbefalte innlegg

Artikkel på DB.no

- Vil bevare vår rase

Siden de var ni år gamle har de to jentene fra Bakersfield, California opptrådt for ett hvitt publikum med sitt hatefulle budskap.

Hva syns dere? Helt forkastelig etter min mening. Små unger som indoktrineres slike budskap, i en alder der de ikke er i stand til å se situasjonen med egne øyne. Men er det likevel viktig at ytringsfriheten holdes i hevd? Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, arabene har i hvert fall en noenlunde god grunn (hadde vi vært i samme situasjon hadde vi nok gjort det samme), men jeg kan ikke komme på en god grunn for hvite amerikanere å hate svarte mennesker. Det var tross alt dem som dro med alle (stort sett) fra Afrika og satte dem i slavearbeid.

Det med at noen 13 åringer tvillinger er nasister er kanskje ikke så skremmende, men at de har prøvd å spre "budskapet" sitt siden de var ni, det er skremmende. Det er også helt tydelig at å ha så sterke meninger siden man var ni år kan bare skyldes av foreldrene. Spesielt meninger på slikt omfang og størrelse. Da man var ni skjønte man ikke sånt hele veien gjennom.

Forresten, jeg trodde nasistiske handlinger og samlinger var ulovlige i USA...

Lenke til kommentar
når de har blitt hjernevasket fra så ung alder så vil jeg legge skylden på foreldrene. de er såpass unge at de egentlig ikke har peiling på hva ting dreier seg om. når en er så ung så tar en jo stort settd et foreldrene lærer deg som god fisk...

5054025[/snapback]

Helt enig..!

Lenke til kommentar

Det sto jo at det var familien som sto for hjernevaskinga (først og fremst mora). Jeg er først og fremst mest pissed på foreldre som hjernevasker sine unger slik. Ungene er bare resultatet av deres påvirkning. Men uansett er nynazister ingen verdenstrussel tror jeg...skal veldig mye til for å samle en tilstrekkelig army og ikke minst nok penger til teknologi og de militært sterkeste landene slår dem ned som fluer.

Lenke til kommentar

Syns det er greit jeg. Folk må få mene akkurat hva de selv vil, det er jo det demokrati handler om. Syns det er for galt at enkelte nesten går av skaftet fordi to tretten år gamle jenter er nasjonalsosialister. Hvis foreldrene deres mener at det er den eneste måten å oppdra sine barn på, så er det helt i orden for meg.

Lenke til kommentar
Syns det er greit jeg. Folk må få mene akkurat hva de selv vil, det er jo det demokrati handler om. Syns det er for galt at enkelte nesten går av skaftet fordi to tretten år gamle jenter er nasjonalsosialister. Hvis foreldrene deres mener at det er den eneste måten å oppdra sine barn på, så er det helt i orden for meg.

5055298[/snapback]

forsåvidt enig, folk må gjøre hva de vil, for da kan ingen nekte meg å kalle dem idioter av dimesjoner, det er jo ytringsfriheten går ut på ikke sant? men får gå litt lengre inni kjernen, så synes det er forkastelig å forpeste og hjernevaske to jenter på 13år, tror ikke de vet hva nazismen innebærte under 2. verdenskrig og i senere tid.

- Vi er stolt av å være hvite, vi har lyst å forbli hvite. Vi vil at vårt folk skal forbli hvite. Vi vil ikke bare bli, liksom, en stor mølje. Vi vil bevare vår rase, sier 13-åringene til ABC News.

ja, utrydd halve USA, inhumanske småjævler

Endret av Jonki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...