Gå til innhold

X1800XT Beats SLI With 2 7800GTXs

klomp1

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Vel, eg bruker tørris så å si vær dag for å krympe materialer slik at

man kan få presspasninger på ulike deler såm sga settes sammen for å så bli monter inn i en flymotor... Men ke dette har  me grafikk å ATI å jøre har eg enda iche funnet ud, mn vet at tørris e kaldt, utorli kaldt......å at d e kladt lenge..

Ligger det ikke på rundt -40 grader da? Pass på å ha ventilasjon... For mye co2 er farlig (for lite o2)

Lenke til kommentar
Nei, det er er mer nærliggende å tro at ati har drevet og optimert driverne for akkuratt 05 testen.. 7800 er helt klart et kraftigere kort. Det blir spennende å se hva ati kan svare med utpå nyåret..

5218655[/snapback]

3DMark05 er mest vertex fetch begrenset og her har ATi en fordel.

Lenke til kommentar
Vel, eg bruker tørris så å si vær dag for å krympe materialer slik at

man kan få presspasninger på ulike deler såm sga settes sammen for å så bli monter inn i en flymotor... Men ke dette har  me grafikk å ATI å jøre har eg enda iche funnet ud, mn vet at tørris e kaldt, utorli kaldt......å at d e kladt lenge..

Ligger det ikke på rundt -40 grader da? Pass på å ha ventilasjon... For mye co2 er farlig (for lite o2)

5218710[/snapback]

Det er nok litt kaldere enn som så... Tørris sublimerer ved -78.5c.

Skal være et lite rom før co2 blir et problem. Har benchet med tørris på et 18-19kvm stort rom, og det eneste vi gjorde var å lukke opp vinduet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...