simalarion Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Om du klarer å få x1800xt innen en uke nå blir du hw.no kjendis, vi må nokk pent vente en måned, men slik det ser ut nå blir det nokk heller et 7800gtx extreem 512 1.1ns Med tanke på at det var "release" i starten av oktober kan ikke dette kalles annet en direkte dårlig Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hehe, dette er jo maks bullshit. Om man ser på ren 3dmark ytelse så er 7800GTX overlegen 1800XT i både SLI og singel. Kilde: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=80365 http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=81316 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Bare for å si det sånn: geforce vinner i 3dmark03 og ati i 3dmark 05! Men det er jo spill som teller uansett. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vil det si at 7800 vinner i dagens spill og x1800 i nyere spill? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Nei, det er er mer nærliggende å tro at ati har drevet og optimert driverne for akkuratt 05 testen.. 7800 er helt klart et kraftigere kort. Det blir spennende å se hva ati kan svare med utpå nyåret.. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vel, eg bruker tørris så å si vær dag for å krympe materialer slik atman kan få presspasninger på ulike deler såm sga settes sammen for å så bli monter inn i en flymotor... Men ke dette har me grafikk å ATI å jøre har eg enda iche funnet ud, mn vet at tørris e kaldt, utorli kaldt......å at d e kladt lenge.. Ligger det ikke på rundt -40 grader da? Pass på å ha ventilasjon... For mye co2 er farlig (for lite o2) Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Nei, det er er mer nærliggende å tro at ati har drevet og optimert driverne for akkuratt 05 testen.. 7800 er helt klart et kraftigere kort. Det blir spennende å se hva ati kan svare med utpå nyåret.. 5218655[/snapback] 3DMark05 er mest vertex fetch begrenset og her har ATi en fordel. Lenke til kommentar
formann Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vel, eg bruker tørris så å si vær dag for å krympe materialer slik atman kan få presspasninger på ulike deler såm sga settes sammen for å så bli monter inn i en flymotor... Men ke dette har me grafikk å ATI å jøre har eg enda iche funnet ud, mn vet at tørris e kaldt, utorli kaldt......å at d e kladt lenge.. Ligger det ikke på rundt -40 grader da? Pass på å ha ventilasjon... For mye co2 er farlig (for lite o2) 5218710[/snapback] Det er nok litt kaldere enn som så... Tørris sublimerer ved -78.5c. Skal være et lite rom før co2 blir et problem. Har benchet med tørris på et 18-19kvm stort rom, og det eneste vi gjorde var å lukke opp vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå