Gå til innhold

kategorien "annet om data" har byttet plass! hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

yummy skrev (2002-08-23 12:32):

Det ble gjort i et forsøk på å redusere antall feilpostinger som har økt betraktelig den siste tiden. Dersom dette ikke har ønsket effekt, vil den bli flyttet på topp igjen.

Siden jeg var en av de som foreslo dette for en tid siden er jeg selvsagt sikker på at dette vil funke :wink:

Nå er brukeren nødt til å lese igjennom kategoriene før han poster, og teoretisk vil han dermed kanskje finne en kategori som passer FØR han kommer til Annet om data...

Forandringen kom imidlertid brått på, og det var like før jeg lurte på om alle med interresse for bærbare fullstendig hadde gått av skaftet :smile:

Dersom det funker, kunne man kanskje titte sorteringen av de øvrige kategoriene også? Kanskje den mest aktive av de øvrige burde ha stått øverst? Time will show!

Lykke til!

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar

I verste fall kan det jo hende at Yummi & Co. får det samme problemet i Bærbare datamaskiner :smile:

Neida, jeg tror dette kan hjelpe jeg... Problemet var jo ikke de som allerede postet riktig, som sikkert de fleste gjorde, men de som postet feil...

Vet ikke om HW teamet allerede har sjekket, men selv har jeg ikke vært her på nærmere en uke og mener bestemt at det er betydelig færre uleste meldinger i Annet om data enn det normalt har vært etter 1 ukes fravær?!

Edit: Skrivefeil og treg tankegang...

[ endret av trn100 den 2002-08-26 19:37 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...