Gå til innhold

Grafikk-problem, har prøvd alt

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har restart, reinnstallert, oppdatert skjermkort, hovedkort osv.. men det hjelper ikke..

Her ser dere åssen problem jeg har, det skjedde igår.. pc crasha plutselig, etter det fikk jeg problem med graffikk

5053049[/snapback]

regner med du har prøvd og ta bort addons?

skjer det bare med WoW?

Hadde et lignende prob... bare lot pcen stå skrud av en dag å "pang" sa det og da funka alt igjen

Lenke til kommentar

Jeg vil tro det er virus eller at skjermkortet er ødelagt. Prøv først å formater pc'n (dvs installere ALT på nytt). Hvis det ikke blir bedre da, så ville jeg lånt et skjermkort av noen, og sett om det blei bedre da. Det er ikkenoe galt med wow, siden du har prøblemer med CS også. Kan være directx som har slått seg vrang, men en format vil fikse dette.

Lenke til kommentar
har formateret.. det hjelper ikke, skjermkortet er fucka?

5056930[/snapback]

Kanskje det,ja! Skjedde sånn med meg før skjermkortet døde. :(

5056965[/snapback]

Skjermkort bruker bare 0,2% elns på å lage 2D, og det kan være skader på andre deler av skjermkortet, som karnskje prosseserer 3D grafikk. Har du prøvd andre spill en WoW og cs? Er det bare Direktx spill som ikke funker, eller er det slik på alle spill uansett?

Lenke til kommentar

Dumt spørsmål kanskje, men har du sjekket om kortet sitter jevnt og godt i sloten? Jeg har et kort som ikke sitter godt (selv om det er skrudd fast), og jeg får av og til artifacts når jeg dulter borti maskina. Du kan jo prøve å rikke litt på det med maskina i gang og se om noe endrer seg på skjermen.

Endret av substeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...