War Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hei, jeg har tre pcer og en printer. Hvordan skal jeg koble og hva trenger jeg for å få alle til å pronte på en printer? Pc nr 1 er kobblet til printeren med ledning og kobblet til adsl modemet gjennom en router og de to andre pcene er trådløse i andre rom. Hvordan får jeg printet på alle pcene ? Vet det går an å kjøpe en skrivertjener som er trådløs , men finnes det billigere løsninger? Printe gjennom nettverket om jeg kobler pcene i et nettverk? Takker for alle svar og evt stenginger av tråden. Endret 24. oktober 2005 av War Lenke til kommentar
maedox Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hvis routeren er trådløs og alle de tre PCene er koblet i samme nettverk kan du bare dele skriveren fra den ene maskinen over nettverket. Dermed skal denne printeren dukke opp på de andre maskinene automatisk. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Takker, da må jeg ordne et nettverk da , så dele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå