Gå til innhold

Condemned: The Prequel Story

SteveVice

Anbefalte innlegg

Condemned er som dere har sikkert lagt merke til gjennom andre tråder, et av de mest etterlengtede Xbox360 spillene til launch, spillet var et av de spillene som ble så vidt lagt merke til under E3, men som virkelig begynte å ta seg opp da TGS kom, og da pressen så dette spillet under X05 ble de rett og slett lamslått det detaljerike og orginale spillet.

Sega har nå startet en kampanje for å promotere spillet videre. De har lagt ut en webside hvor de vil i tiden frem til lanseringen legge ut til sammen 6 episoder som skal være en slags prequel til spillet, jeg foreslår at alle som tenker på å skaffe dette spillet tar og sjekker det ut.

www.condemnedgame.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Condemned er som dere har sikkert lagt merke til gjennom andre tråder, et av de mest etterlengtede Xbox360 spillene til launch, spillet var et av de spillene som ble så vidt lagt merke til under E3, men som virkelig begynte å ta seg opp da TGS kom, og da pressen så dette spillet under X05 ble de rett og slett lamslått det detaljerike og orginale spillet.

Sega har nå startet en kampanje for å promotere spillet videre. De har lagt ut en webside hvor de vil i tiden frem til lanseringen legge ut til sammen 6 episoder som skal være en slags prequel til spillet, jeg foreslår at alle som tenker på å skaffe dette spillet tar og sjekker det ut.

www.condemnedgame.com

5052933[/snapback]

Kult, takker for tipset!

Skal sjekkes ut. Ser virkelig frem til Condemned selv, er bare litt spent på om de klarer å forene en god historie med de heftige actionscenene i de ingame filmene som er lagt ut i den siste tida. Gidder ikke hack and slash og en tynn story...

Har ellers fått reservert en 360 på Spiderman selv idag, skulle få den på release, gleder meg litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...